تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت در لباس مامور برق در جاجرم

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1395/12/18 شناسه خبر: 1058534

ماموران قلابی روزها سراغ طعمه های خود می‌روند و اغلب قربانیان آنها زنان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم، دزدان برای سرقت منتظر شب نمی‌مانند و از دیوار خانه‌ها بالا نمی‌روند. در طول روز دست به سرقت می‌زنند و مالباختگان، خودشان در را به روی آنها باز می‌کنند. اغلب در پوشش مامور آب و گاز یا برق وارد خانه‌ها شده و نقشه خود را اجرا می‌کنند. اقدامات این دسته از سارقان علاوه بر ضرر مالی و جانی، باعث افزایش احساس ناامنی در جامعه می‌شود.

سرهنگ اسماعیلیان فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در مورد سرقت اتفاق افتاده در جاجرم تحت عنوان مامور برق ابراز داشت: روز گذشته خانمی با زنگ زدن به پلیس آگاهی جاجرم مدعی شد که فردی به عنوان مامور برق وارد خانه شده و بعد از خواندن کنتر برق تقاضای یک لیوان آب کرده است.


وی گفت: فرد بعد از اینکه برای آب آوردن وارد خانه شده سارق به دنبال او رفته و نفر دومی هم وارد خانه شده است.


سرهنگ اسماعیلیان گفت: سارقان بعد از تهدید فرد طلاهای او را به زور می گیرند و بعد از آن در خانه را به روی فرد قفل می کنند و محل را ترک می کنند.


وی با بیان اینکه سارقین ماسک به صورت خود داشتند ابراز داشت: کارهای فنی توسط پلیس آگاهی جهت اثبات ادعای مطرح شده و  شناسایی کشف جرم انجام شده و در حال پیگیری است که انشالله به زودی سارقین شناسایی خواهند شد.


وی با توصیه به اداراتی که مامور خود را به درب منازل می فرستند گفت: حتما مامورین لباس متحدالشکل داشته باشند و دارای کارت شناسایی باشند تا اتفاقاتی ناگواری مانند این قضیه رخ ندهد.


وی از مردم خواست با پلیس در جهت پیشگیری از وقوع جرم و انعکاس درست جرم اتفاق افتاده، برای کشف آن همکاری لازم را داشته باشند.

پایان خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت در لباس مامور برق در جاجرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..