تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنی جوان در پمپ بنزین مورد حمله مرد کثیف قرار گرفت

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد 54 ساله ای به اتهام آزار جنسی کارگر پمپ بنزین در دوبی دستگیر شد. متهم در دادگاه بدوی روز دوشنبه به اتهام آزار و اذیت زن جوان متهم معرفی شد. شکایت قربانی علیه مرد بیکار هندی در 14 دسامبر سال 2016 تنظیم شد، این زن اذعان داشت در محل کارش از سوی متجاوز Rapist مورد آزار قرار گرفت که منجر شد وی فریاد کنان به سمت دفتر مدیریت برود و کمک بخواهد. بلافاصله با پلیس Police تماس گرفته شد، اما شخص مظنون از محل متواری شده بود. با بررسی و پیگیری پلیس متهم در میان مظنونان شناسایی و بازداشت شد. بررسی دوربین مدار بسته جایگاه سوخت، دلیل محکمی بر اثبات جرم Crime متهم است. جلسه بعدی دادگاه به 27 مارس موکول شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنی جوان در پمپ بنزین مورد حمله مرد کثیف قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..