تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک تند و بی سابقه بازیگر زن به مناسبت روز جهانی زن

تبریک تند و بی سابقه بازیگر زن به مناسبت روز جهانی زن

با احترام به تمامی زنان بزرگ تاثیرگذار در رشته های مختلف، مادران از خود گذشته ،زنان شیر دل ، دختران صادق ، عاشقان و فداکاران حقیقی در طول تاریخ ،جنگ ها که سر تعظیم فرود می آورم بر دامانشان؛

این روز هشت مارس ، روز جهانی زن را به تمامی زنان و دختران بی هویت خانمان برانداز ، زندگی خراب کن ،دروغگویان ،نانجیبان و کسانی که در راستای روابط دروغین و چرکشان قدم بر میدارند و با بوی گند و چشمان دریده شان از هیچ مردی نمیگذرند بی بهانه و با بهانه ی پدرانگی،دوست کاری و معولی و ... خاک این سر زمین را به لجن کشیده اند و با بر چسب صداقت و عاشقیت و یک رنگی، هزار رنگ میکنند مردان همیشه منتظر و زندگیشان را تبریک میگویم.

و من الله التوفیق

اما

در بر یک پاشنه نمیگردد

از هر دستی بدهی از همان دست میگیری قانون Law طبیعت استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک تند و بی سابقه بازیگر زن به مناسبت روز جهانی زن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..