تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارمندان مجاز به اخذ مرخصی در ۲۸ اسفند شدند

نوبخت گفت: دستگاه‌ها می‌توانند با مرخصی کارمندانی که قصد مسافرت در روز شنبه ۲۸ اسفند را دارند، موافقت کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدباقر نوبخت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام خبر تعطیلی روز 30 اسفند، گفت: با توجه به تصمیم هیئت وزیران، روز 30 اسفند به عنوان روز تعطیل رسمی اعلام شد و در روز شنبه هم به همه دستگاه‌ها اجازه داده شد که هر یک از کارمندان که قصد مسافرت دارند، بتوانند به آنان مرخصی داده شود.

سخنگوی دولت از تصویب 150 میلیارد تومان در جلسه امروز هیئت دولت برای اتمام مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: امروز برای اینکه بتوانیم قبل از پایان سال بار دیگر در جهت تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر اتمام رساندن پروژه مسکن مهر اقدام کنیم، 150 میلیارد تومان دیگر تصویب شد که به عنوان کمک در اختیار مسکن مهر قرار دهیم تا انشاءالله در طول دوره دولت یازدهم پروژه مسکن مهر به اتمام برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارمندان مجاز به اخذ مرخصی در ۲۸ اسفند شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..