تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره نوروزی تخم‌مرغ‌های رنگین

جشنواره نوروزی تخم‌مرغ‌های رنگینمرضیه مهربانی دبیر اجرایی این جشنواره درگفتگو با خبرنگار  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو برنامه‌ای نوروزی با عنوان نخستین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی با حضور هنرمندان جوان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنواره طراحی یکصد تخم‌مرغ با طرح‌های ایرانی – اسلامی ، معماری و طراحی‌های گرافیکی از سوی هنرمندان جوان انجام می‌شود.

مهربانی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی در این جشنواره نیز گفت: همزمان با برگزاری نخستین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگین نوروزی کارگاه آموزشی به منظور آموزش طراحی‌های ساده گرافیکی به مدت یک روز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این جشنواره از اهداء تخم‌مرغ‌های رنگین نوروزی به مراکز خیریه هم گفت: تخم‌مرغ‌های طراحی شده قرار است به مراکز خیریه و بخشی از آن نیز به کانون خیریه سندروم‌داون اهداء شود.

وی همچنین به رونمایی پوستر جشنواره که دارای طرحی متفاوت و نوروزی است اشاره کرد و گفت: پوستر این جشنواره طی مراسمی با حضور تعدادی از هنرمندان تجسمی رونمایی می‌شود و افتتاحیه جشنواره نیز در اواخر اسفند ماه با دعوت از هنرمندان پیشکسوت تجسمی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری این جشنواره در اولین دوره خود اشاره کرد و گفت: علیرغم آنکه این جشنواره تا چند روز آینده اولین دوره خود را پشت سر می‌گذارد اما شاهد استقبال هنرمندان برای شرکت در این رویداد ملی هستیم و البته این استقبال زمانی مضاعف شد که هنرمندان مطلع شدند این رویداد خیریه خواهد بود.

نخستین جشنواره نوروزی تخم مرغ های رنگین در واحد 26 علمی کاربردی برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره نوروزی تخم‌مرغ‌های رنگین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..