تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زهره حمیدی و سوسن پرور در «دست پخت‌های خودمانی»

زهره حمیدی و سوسن پرور در «دست پخت‌های خودمانی»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی شبکه دو، زهره حمیدی و سوسن پرور دو بانوی بازیگر کشورمان چهارشنبه 18 اسفند ماه مهمان «دست پخت های خودمانی» خواهند بود تا ضمن طبخ یک غذا در یک مسابقه مفرح شرکت کنند. این برنامه که با ساختاری مسابقه گونه تقدیم بینندگان می شود هر هفته به یک استان سفر می کند و این هفته نیز به معرفی غذاها، لباس‌ها و فرهنگ بومی استان دیدن مرکزی می پردازد.

همچنین اجرای این برنامه نیز بر عهده حسین رفیعی و روشنک عجمیان خواهد بود که در کنار یک متخصص تغذیه و یک کارشناس فرهنگ عامه تلاش می‌کنند برنامه ای مفید و مفرح را به بینندگان این برنامه تقدیم کنند.

«دست پخت‌های خودمانی» با هدف ترویج سنت‌های خوب ایرانی؛ غذاهای اصیل و مزه‌های از یاد رفته، فرصتی فراهم می‌کند تا در کنار آموزش آشپزی و یادآوری داشته‌های فرهنگی؛ فضایی شاد برای خانواده های ایرانی رقم بخورد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی  فریدالدین نیکجو  کاریست از گروه خانواده شبکه دو که دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 19:45 از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زهره حمیدی و سوسن پرور در «دست پخت‌های خودمانی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..