تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط آزاد حافظ در تالار شیشه ای/ ریزش 514 شاخص کل

شاخص بورس و اوراق بهادار در هجدهمین روز اسفند ماه سال 95، با ریزش 514 واحدی به پله 76 هزار و 285 واحدی سقوط کرد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 514 واحد ریزش به 76 هزار و 285 واحدی رسید. در معاملات امروز تعداد یک هزار و 653 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 296 میلیون و 248 هزار ریال در بیش از 62 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. 


بر این اساس شاخص‌ قیمت (وزنی-ارزشی) 179 واحد، شاخص آزاد شناور 626 واحد و شاخص بازار اول 469 واحد، شاخص کل(هم‌وزن) 96 واحد، شاخص قیمت(هم‌وزن) 76 واحد، شاخص بازار دوم 361 واحد کاهش را تجربه کردند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز سایپا، صنایع آذرآب، زامیاد، گروه دارویی برکت، بانک ملت، پالایش نفت تهران، ایران خودرو دیزل با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از یک واحدی به پله 865 واحدی رسید.

در معاملات بازار فرا‌بورس تعداد 454 هزار و 494 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 737 میلیون و 685 هزار ریال در بیش از 17 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس آتیه داده پرداز تنها نماد مثبت و نمادهای صنایع بهداشتی ساینا، ، شرکت آهن و فولاد ارفع، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان، معدنی کیمیای زنجان گستران، قاسم ایران با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط آزاد حافظ در تالار شیشه ای/ ریزش 514 شاخص کل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..