تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیرت انگیزترین ترفندهای شعبده بازی که تا به حال انجام شده (1)

کد خبر: ۴۹۴۲۹۶

۴۵۱  بازدید

بشر همواره در طول تاریخ سعی داشته هنر جادوگری و شعبده بازی را فرا گیرد. ترفندهای جالب و باور نکردنی که در شعبده بازی ها مشاهده می کنیم، هر کسی را به حیرت وا می دارند. غیب کردن یک خودکار و یا ظاهر کردن خرگوش در کلاه، تنها بخش کوچکی از ترفند های شعبده بازی هستند.

وبسایت روزیاتو - حامد آل محمد: بشر همواره در طول تاریخ سعی داشته هنر جادوگری و شعبده بازی را فرا گیرد. ترفندهای جالب و باور نکردنی که در شعبده بازی ها مشاهده می کنیم، هر کسی را به حیرت وا می دارند. غیب کردن یک خودکار و یا ظاهر کردن خرگوش در کلاه، تنها بخش کوچکی از ترفند های شعبده بازی هستند.

افرادی وجود دارند که با به خطر انداختن جان خود، کارهایی انجام می دهند که هیچ کس حاضر به تجربه آن ها نیست. بهترین مثال در این زمینه، شعبده بازی های دیوید کاپرفیلد سرشناس است.

ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ نمونه از بهترین و باور نکردنی ترین شعبده بازی هایی که تا به حال نمایش داده شده را به شما نشان دهیم. شما با تماشای آن ها به طور حتم شگفت زده خواهید شد و برخی از آن ها را باور نمی کنید. تا پایان مطلب همراه باشید.

۱- نصف شدن توسط اره 

در این نمایش که توسط دیوید کاپرفیلد اجرا گشت، یک اره بالای سر او قرار داده شده بود که با تایمینگ مشخص پایین می آمد. آقای کاپرفیلد نیز روی یک تخته خوابیده و دست و پایش زنجیر شده بود.

ماچرا از این قرار بود که وی قصد داشت تا زمان پایین آمدن اره خودش را رها سازد، اما این اتفاق نیفتاد و تیغه او را از وسط به دو نیم کرد. پس از این ماجرا همه شوکه شدند و منتظر اتفاق بعدی بودند.

ظاهرا شعبده باز کاملا به دو قسمت تقسیم شده بود. اما لحظاتی بعد، هر دو نیمه آقای کاپرفیلد به حرکت درآمدند. سپس او دستور داد که تمام مراحل به صورت برعکس اجرا شود. نیمه های بدن با هم یکی شدند، اره به بالا بازگشت، جعبه بسته شد و کاپرفیلد صحیح و سالم از آن بیرون آمد. ویدیوی زیر شما را در درک ماجرا کمک خواهد کرد. 

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیرت انگیزترین ترفندهای شعبده بازی که تا به حال انجام شده (1)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..