تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخلاف تصور همگان/ پیکان آماده تر از سرمایه!

تا ساعاتی دیگر دیدار فینال لیگ برتر والیبال بین دو تیم مدعی پیکان و بانک سرمایه برگزار خواهد شد از همین رو نفر به نفر فینالیست های والیبال را بررسی کردیم.

به گزارش کاپ، سعیده فتحی- لیگ برتر والیبال به جذاب ترین بخش خود رسید جایی که بهترین ها مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد تا دوئلی دیدنی را شاهد باشیم. هر دو تیم از بازیکنان مطرحی بهره می برند که رویارویی آنها جذاب ترین بازی لیگ را رقم خواهد زد.

خیلی ها بانک سرمایه را تیم ملی می دانند و می گویند که این تیم منتخبی از ملی پوشان است اما آیا این بازیکنان همان بازیکنانی هستند که در تیم ملی می درخشیدند.

اگر بخواهیم نفر به نفر دو تیم را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که پیکان دست کمی از بانک سرمایه ندارد و چه بسا بازیکنان این تیم سرحال تر از سرمایه ای ها هم هستند.

معروف می درخشد، ژیگالدو سوتی می دهد

اگر از پاسورها بخواهیم شروع کنیم بدون شک سعید معروف برتری محسوسی نسبت به لوکاس ژیگالدو دارد این پاسور لهستانی بانک سرمایه این روزها آنطور که باید بازی نمی کند و حتی گاهی به جای اینکه پاس هایش همه را به وجد آورد باعث خنده حاضرین و ناراحتی هم تیمی هایش می شود . مهدی مهدوی هم که آسیب دیده و در چند هفته اخیر از کنار زمین بازی تیمش را دنبال می کرد در چنین شرایطی پیکان در پست پاسوری که بسیار مهم است از بانکی ها سرتر است.

محمودی خسته و غفور آماده

در پست پشت خط زن که نقش مهمی در پیروزی یا باخت یک تیم دارد شهرام محمودی و امیر غفور روبروی هم قرار خواهند گرفت. شهرام این روزها مصدوم است و به قول خودش این فصل یکی در میان بازی کرد و این مصدومیت ها آنقدر کلافه اش کرده که قید تیم ملی را هم زده و می گوید که فعلا نمی تواند تیم ملی را همراهی کند. شهرام خسته مقابل امیر غفوری قرار می گیرد که این روزها در اوج آمادگی است. آخرین بازی پیکانی ها با ارومیه صحنه درخشیدن امیر غفور بود و او که تا کنون به جام قهرمانی نرسیده است انگیزه به مراتب بیشتری از شهرام محمودی برای درخشیدن و رسیدن به قهرمانی را دارد به این ترتیب پیکان 2 بر صفر از بانک سرمایه پیش است. البته از خوب بودن شهرام محمودی و غیرتی که او دارد نمی توان به راحتی گذشت و با اطمینان از برتری غفور سخن گفت.

برتری محسوس موسوی بر شریفات

در دفاع روی تور اما بانک سرمایه ای ها برتری چشم‌گیری نسبت به پیکان دارند آنهم بخاطر حضور محمد موسوی در این پست است. موسوی امسال بهترین بازیکن مصطفی کارخانه بوده و در خیلی از لحظات حساس به کمک تیم خود آمده شاید اگر در برخی از بازی ها موسوی نبود بانک سرمایه بازنده میدان لقب می گرفت اما دفاع های خوب سید و اسپک های دیدنی اش سرمایه ها را نجات داده است. او تعصب مثالزدنی دارد و برای پیروزی تیمش در زمین هرکاری می کند. روبروی او اما مصطفی شریفات ایستاده یار قدیمی موسوی که این روزها کمی از هم دور شده اند. مصطفی هم شرایط خوبی دارد اما به پای موسوی نمی رسد و به این ترتیب می شود 2 بر یک به نفع پیکان.

رقابت نزدیک ظریف و مرندی

در پست لیبرو نظرها متفاوت است عده ای می گویند فرهاد ظریف باتجربه تر است و عده ای دیگر مهدی مرندی را آماده تر می دانند. مرندی به نظر می رسد جدای بحث فنی از لحاظ روانی نسبت به ظریف آماده تر است و انگیزه بیشتری برای درخشیدن دارد. به طور قطع نمی توان گفت کدام بازیکن نسبت به دیگری سرتر است اما به نظر می آید مرندی کمی باانگیزه تر و پرتلاش‌تر ظاهر شود که اگر چنین شود پیکان 3 بر یک پیش خواهد بود.

تقابل دیدنی فرهاد پیکان با فرهاد بانک سرمایه

فرهاد قائمی بازیکن خوب و شوخ طبع بانک سرمایه‌ای‌ها این روزها در اوج آمادگی نیست و از آن فرهاد تیم ملی و همیشگی کمی فاصله گرفته است. او این فصل کمی مریض بود و برای همین هم آنطور که باید آماده نیست اما در نقابل او فرهاد نظری افشار ایستاده که سراسر تجربه است و می تواند به خوبی دیگر هم تیمی هایش را در زمین هدایت کند.تقابل دو فرهاد دیدنی است و هر دو از بازیکنان خوش اخلاق والیبال ایران به شمار می روند و باید دید که در زمین کدامیک برتر خواهند بود اما آن چیزی که از چند بازی اخیر دو تیم به چشم آمد برتری نظری افشار نسبت به قائمی است البته فرهاد بانک سرمایه ای ها بگیرو نگیر دارد و وای به روزی که بگیرد آن زمان سرویس و دریافت هایش تیم حریف را نابود خواهدکرد. اگر احتمالات را کنار بگذاریم و چند بازی اخیر دو تیم برای مان مهم باشد نظری افشار بهتر ظاهر شده و پیکان 4 بر یک پیش خواهد بود.

عادل می درخشد یا مصطفی وند؟

عادل غلامی در پست سرعتی زن یکی از امتیازهای بانک سرمایه ای ها به شمار می رود و برای این تیم عملکرد قابل قبولی داشته البته خیلی ها اعتقاد دارند او هم با روزهای اوجش فاصله گرفته است اما در نهایت عملکردش قابل دفاع بوده و حالا باید مقابل سعید مصطفی وند بازی کند. پیکان که در این پست احساس ضعف می کرد در اواسط لیگ مصطفی وند را به جمع خود افزود و حالا باید دید که این بازیکن باتجربه چه نمایشی مقابل غلامی ملی پوش خواهد داشت. به نظر می آید عادل نسبت به مصطفی وند برتر باشد و در نتیجه 4 بر 2 به نفع پیکان خواهد شد.

نیمکت های خوب دو تیم

دو تیم نیمکت ذخیره های خوبی دارند که به نظر می رسد بانک سرمایه ای ها نسبت به پیکان بهتر باشند.  باید دید که دو تیم در زمین چه خواهند کرد و این فقط یک قیاس بین بازیکنان دو تیم در چند بازی اخیر آنهاست که حکایت از شرایط آمادگی دو تیم دارد.

نبرد مربی باتجربه با مربی باانگیزه

البته هر دو تیم کادر فنی خوبی دارند در یک طرف مصطفی کارخانه ایستاده که از تجربه خوبی بهره می برد و توانست تیم پرستاره ای را جمع کند که تا به اینجا از حاشیه ها دور بوده اند. در آنطرف هم پیمان اکبری ایستاده مربی که حالا به نیمکت تیم ملی نزدیک شده است و انگیزه زیادی دارد تا با قهرمانی راهی تیم ملی شود. او با اینکه جوان است اما از مربیان باتجربه هم به حساب می آید و حالا باید دید که آنها چگونه از مهره های خود در این بازی حساس بهره خواهند برد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخلاف تصور همگان/ پیکان آماده تر از سرمایه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..