تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختران 8ساله بچه مادرشان را به دنیا آوردند!

دختران 8ساله بچه مادرشان را به دنیا آوردند!

دختران ۸ ساله انگلیسی در حرکتی باورنکردنی به مادرش کمک کرد تا برادر کوچکش را به دنیا آورند.

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، ” چانتل ادموند” ۲۶ ساله مادر این دختران ۸ ساله که با تولد نوزادش شوکه شده بود از کمک های دخترانش هنگام زایمان سخن گفت.

” چانتل ” در این باره گفت: با کمک دختران دوقلویم توانستم برادر کوچکشان را به دنیا آورم. هنگام تولد دخترانم حوله و آب گرم و دیگر وسایل را آماده کردند و من فرزندم را روی زمین به دنیا آوردم . در همین زمان تیم اورژانس نیز سر رسید و همه چیز ختم به خیر شد . تیم اورژانس ناف بچه را بریدند و پسرم اکنون در سلامتی کامل در کنار دخترانم زندگی شادی داریم .”

2024




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختران 8ساله بچه مادرشان را به دنیا آوردند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..