تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدا جهیزیه به 207 مددجوی فهرجی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی رکن آبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره )فهرج گفت: به 77 نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)جهیزیه به ارزش 2میلیاردو سیصدو بیست و هفت میلیون و هفصدو ده هزار ریال از سوی کمیته امداد امام خمینی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا گردید .

رکن آبادی افزود: به هر نو عروس کالاهای اساسی شامل یخچال،ماشین لباسشویی،فرش ،پتو،اجاق گازو پنکه و دیگر لوازم زندگی به ارزش 30 میلیون و سیصدو بیست هزار ریال اهدا شده است.

وی همچنین از پرداخت 2میلیاردو 600 میلیون ریال جهیزیه نقدی به 130 نفر از نوعروسان مدد جوی کمیته امداد امام خمینی فهرج خبر داد و گفت: به هر نوعروس 20 میلیون ریال جهیزیه نقدی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدا جهیزیه به 207 مددجوی فهرجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..