تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پکن؛ آماده میانجیگری بین تهران و ریاض

روز نو : وزیر خارجه چین اعلام کرد، پکن آماده است در صورت ضرورت، برای حل‌ و فصل اختلاف‌ها در روابط تهران و ریاض، میانجی‌گری کند.
 
به گزارش روز نو به نقل از نووستی، وزارت خارجه چین اعلام کرد، پکن آماده است در صورت ضرورت، برای حل‌ و فصل اختلاف‌ها میان ایران و عربستان سعودی میانجیگری کند.
 
«وانگ یی» وزیر خارجه چین، امروز- چهارشنبه- در کنفرانسی خبری گفت: «امیدواریم عربستان سعودی و ایران بتوانند اختلافات‌شان را از طریق رایزنی‌های دوستانه و برابر حل و فصل کنند. چین، دوست مشترک ایران و عربستان سعودی است، در صورت ضرورت، چین آماده ایفای نقشی مناسب است.»
 
وزیر خارجه چین همچنین از سفر برنامه‌ریزی شده «سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی به پکن، استقبال کرد.
 
طبق این گزارش، روابط ریاض و تهران در پی قطع روابط دیپلماتیک‌شان در ژانویه سال گذشته میلادی به تیرگی گرایید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پکن؛ آماده میانجیگری بین تهران و ریاض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..