تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر معاون سیما به فردوسی‌پور

اظهارنظرهای غیرفوتبالی فردوسی پور برای او همچنان تبعاتی به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه 598، چند وقتی است که برنامه ۹۰ با اجرای عادل فردوسی پور صرفا به موضوع تخصصی برنامه یعنی فوتبال نمی پردازد. عادل در میان صحبت های فوتبالی اش که محور برنامه را تشکیل می دهند گاه اظهارنظرهایی در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی انجام می دهد که به عنوان نمونه می توان به صحبت هایش درمورد حادثه پلاسکو و اسکار اصغر فرهادی اشاره کرد.

حال مرتضی میرباقری معاون سیما در پاسخ به سوالی درباره اظهارات خارج از موضوع عادل فردوسی پور در برنامه نود گفته است:« درباره برنامه ۹۰ به نظرم دوستانی که سلبریتی می شوند احساس می کنند در هر زمینه دستی دارند. برنامه های تخصصی هم تجربه و هم شناسنامه لازم دارد اما گاهی دوستان تابع احساسات می شوند.»

او در بخش پایانی صحبت هایش گفت:«باید حرمت آنتن را بدانیم. وقتی کسی مورد اقبال است نباید هر احساسی را بروز دهد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر معاون سیما به فردوسی‌پور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..