تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشم اوباما از اتهام‌زنی ترامپ

کد خبر: ۴۹۴۳۹۷

۸۹  بازدید

نزدیکان باراک اوباما گفتند رئیس‌جمهوری سابق آمریکا از شنیدن اتهام‌زنی ترامپ درباره شنود مکالمات تلفنی او در برج ترامپ حین انتخابات ۲۰۱۶، "عصبانی" شده است.

خبرگزاری ایسنا: نزدیکان باراک اوباما گفتند رئیس‌جمهوری سابق آمریکا از شنیدن اتهام‌زنی ترامپ درباره شنود مکالمات تلفنی او در برج ترامپ حین انتخابات ۲۰۱۶، "عصبانی" شده است.

 نزدیکان باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به وال‌ استریت ژورنال گفتند، او از شنیدن اتهامات بی‌ پایه و اساس ترامپ "بسیار خشمگین" شده است.


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا شنبه در یک سری توئیت‌های جنجالی اوباما را به شنود مکالماتش متهم کرد. ترامپ برای اثبات ادعاهایش هیچ مدرکی ارائه نکرده و بسیاری از مقام‌های سابق و کنونی آمریکا ادعای ترامپ را زیر سوال بردند.

جیمز کومی، مدیر اف‌بی‌ای و جیمز کلاپر، مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا هر دو اتهام شنود مکالمات ترامپ را بی‌اساس توصیف کردند.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، هنوز هیچ کدام از مقام‌های کاخ سفید نگفتند که علت اتهام‌زنی ترامپ چه بوده است.

نیویورک تایمز هم سه‌شنبه شب گزارش داد، ظاهرا خود ترامپ ساعاتی پس از ارسال توئیت‌های جنجالی‌اش چندان مطمئن نبوده که چگونه مکالمات "برج ترامپ" شنود شده است. طبق این گزارش، ترامپ از برخی از مشاورانش خواسته تا مشخص کنند آیا یک بازرس "خارج از دولت" می‌تواند بر ادعاهای او صحه بگذارد یا خیر.

ترامپ صبح سه شنبه هم اتهام غلط دیگری حواله اوباما کرد و گفت "۱۲۲ زندانی شرور" توسط دولت سابق آزاد شدند و آنها هم به میدان‌های نبرد بازگشتند در حالی که گزارش مدیر اطلاعات ملی نشان می‌دهد ۱۱۳ تن از آن زندانیانی در دولت جورج بوش آزاد شده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشم اوباما از اتهام‌زنی ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..