تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان طرحی برای ساماندهی متکدیان در کشور ارائه دهند

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ثواب کمک به فقرا و بیچارگان گفت: باید نظم و نظامی به متکدیان در کشور داده شود و مسئولان طرحی برای ساماندهی متکدیان ارائه دهند.

مسئولان طرحی برای ساماندهی متکدیان در کشور ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام(ره) با اشاره به سالگرد تأسیس کمیته امداد امام اظهار داشت: نظر و عقیده امام راحل این بود که متکدی و فقیری در جامعه نداشته باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ثواب کمک به فقرا و بیچارگان گفت: باید نظم و نظامی به متکدیان در کشور داده شود و مسئولان طرحی برای ساماندهی متکدیان ارائه کنند.

وی مراجعه متکدیان با درب مراجع را مورداشاره قرار داد و افزود: بخشی از اعتبارات کمیته امداد به دفتر مراجع عظام تقلید اختصاص یابد تا مراجع از اعتبارات کمیته امداد برای کمک به فقرا استفاده کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی بابیان اینکه مرجعیت بیت رفعت و رأفت است، تصریح کرد: پول دادن به متکدیان از سوی بیت مراجع خود ترویج تکدی گری در جامعه است، و ما در این رابطه مسئولیت داشته و انتظار داریم که طرح‌های جدیدی در این رابطه طراحی شود تا حق افراد به‌جا پرداخت شود و گداپروری در جامعه نداشته باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم عنوان کرد: کارهای فرهنگی و کمک به ازدواج جوانان امور مهم و بسیار خوبی است که انجام می‌گیرد و در کمیته امداد امام باید بر آن تأکید شود.

وی بامعنای کلمه تبذیر گفت: در آیات متعددی، خداوند متعال این واژه را به‌کاربرده است، تبذیر به معنای به‌جا خرج کردن است، از این آیات چنین استفاده می‌شود که گداپروری در جامعه نه‌تنها ثواب ندارد بلکه  حرکت شیطان است ازاین‌جهت باید دقت شود در مصرف پول‌هایی که در اختیار کمیته امداد امام است نهایت دقت صورت گیرد و حق مردم ادا شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به جایگاه سلمان فارسی گفت: از ایشان سؤال شد که از چه راهی به این جایگاه رسیده‌ای، سلمان فارسی پاسخ دادند که رسیدن به این جایگاه به دلیل ادا کردن حق هر چیزی در جایگاه خودش بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان طرحی برای ساماندهی متکدیان در کشور ارائه دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..