تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوران «خنداننده شو» انتخاب شدند +عکس

صراط: مسابقه «خنداننده‌شو» که پیش از این فراخوان آن توسط برنامه «خندوانه» منتشر شده بود با ورود به مرحله داوری، داوران خود را شناخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، داوری مسابقه «خنداننده شو» که فراخوان آن از ابتدای فصل چهارم خندوانه اعلام شده بود، از صبح امروز آغاز شد.

بر همین اساس گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی و کمال تبریزی به عنوان داوران «خنداننده شو» و در مرحله دوم این مسابقه به قضاوت استندآپ کمدی می‌پردازند.

داوران «خنداننده شو» انتخاب شدند +عکس
قرار است«خنداننده شو» استعدادهای تازه‌ای را از بین مردم در زمینه اجرای استندآپ کمدی شناسایی کند.

پس از پایان قضاوت داوران خندوانه، بیست نفر به عنوان کمدین های برگزیده انتخاب می‌شوند و سال آینده در استودیوی خندوانه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

با اعلام فراخوان مسابقه «خنداننده شو» بیش از سه هزار ویدئو برای خندوانه ارسال شد که از بین آنها صد ویدئو انتخاب گردید.

منتخبین در مرحله دوم داوری، به صورت حضوری به اجرای استندآپ کمدی می‌پردازند.

لازم به توضیح است که صبح دیروز گردهمایی با حضور منتخبین این مسابقه و رامبد جوان نیز برگزار شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوران «خنداننده شو» انتخاب شدند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..