تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیر مهدی‌زاده در تیم ستارگان کاراته جهان

کد خبر: ۴۹۴۳۷۵

۳۹۸  بازدید

امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان برای حضور در ترکیب تیم ستارگان جهان به مونیخ آلمان دعوت شد.

ایسنا: به نقل از سایت فدراسیون کاراته، فدراسیون جهانی از امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان در سالهای 2012 و 2016 و دارنده مدال برنز جهان در سال 2014 برای حضور در تیم ستارگان جهان دعوت رسمی کرد. یک رقابت به مناسبت روز جهانی کاراته با حضور 1500 کاراته کا 6 تا 80 سال و بر روی 16 تاتامی در مونیخ آلمان و میهمانان ویژه از کمیته بین المللی المپیک برگزار خواهد شد که در خلال این رقابت، قرار است تیم ستارگان جهان به مصاف تیم آلمان برود.

فدراسیون جهانی تمام هزینه های مهدی زاده برای حضور در این مسابقه را تقبل کرده است. پیش از برگزاری این مسابقه کاراته کاها یک یا 2 جلسه تمرین مشترک برای کسب آمادگی با هم خواهند داشت. دیدار ستارگان کاراته جهان و تیم ملی آلمان 17 ژوئن 2017(27 خرداد 1396) برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیر مهدی‌زاده در تیم ستارگان کاراته جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..