تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح هایی جالب و خاص از مدل های سبزه‌های عید نوروز!+تصاویر

تاریخ انتشار : چهار شنبه 08 / 03 / 2017 مشاهده : 51 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

در این گزارش طرح هایی جالب و خاص از مدل های سبزه‌های نوروز را مشاهده خواهید کرد.

سبزه عید

سبزه عید , شاید زیباترین ویژگی سفره هفت سین را می‌توان به وجود سبزه آن دانست، به این دلیل که با رنگ و طراوت خود دلها را شادمان می سازد و با نگریستن به آن طلوع سال جدید را زیباتر می‌کند.

اسفند، ماه پایانی زمستان، هنگام کاشتن دانه و غله است. کاشتن « سبزه عید » به صورت نمادین و شگون، از روزگاران کهن، در همه خانه ها و در بین همه خانواده ها مرسوم است. در ایران باستان رسم بر این بود که بیست و پنج روز قبل از نوروز در کاخ پادشاهان دوازده ستون از خشت خام برپا می‌ساختند و بر هر کدام یک نوع
غله می‌کاشتند و معتقد بودند اگر سبزه‌ها خوب بروید سال پر برکتی است.

مرسوم است که سبزه را تا روز سیزدهم نوروز که سیزده به در خوانده می‌شود نگاه داشته و همراه با آن بدی‌ها و کدورت‌ها را دور بریزند. همچنین برخی معتقدند که گره زدن سبزه در روز سیزده‌ به‌ در سبب باز شدن بخت جوانان دم بخت می‌شود.

در ادامه تعدادی از جالب ترین طرح های سبزه نوروز را مشاهده می کنید.

سبزه عید

سبزه نوروز

سبزه عید

سبزه نوروز

سبزه عید

سبزه نوروز

سبزه عید

سبزه نوروز

سبزه عید

سبزه نوروز

سبزه عید

سبزه نوروز

باشگاه خبرنگاران جوان،

طرح هایی جالب و خاص از مدل های سبزه‌های عید نوروز!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح هایی جالب و خاص از مدل های سبزه‌های عید نوروز!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..