تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره های هالیوودی که کوتاه ترین ازدواج ها در تمام طول تاریخ را داشتند (2) | از کیم کارداشیان تا بریتنی اسپیرز+تصاویر

ستاره های هالیوودی که کوتاه ترین ازدواج ها در تمام طول تاریخ را داشتند .

ستاره های هالیوودی

ستاره های هالیوودی

همه ی ما به اصطلاح “انسان های معمولی” هنگام ازدواج کردن یا جدا شدن از همسرانمان و به ویژه در مورد اخیر سعی می کنیم که سر و صدای زیادی به پا نکنیم. اما در دنیای افراد مشهور قضیه کاملا برعکس بوده و ازدواج و طلاق آن ها در بین همه مردم انعکاس پیدا می کند. این موضوع بدین معنی است که تمام دنیا از ازدواج یا جدایی و زمان و مکان و دلایل طلاق آن ها باخبر می  شوند. در مواردی که زندگی مشترک افراد مشهور مدت زمات بسیار کمی به طول می انجامد، این سر و صدا و جلب توجه بسیار بیشتر خواهد بود.

در ادامه مطلب با کوتاه ترین ازدواج های چهره های مشهور در تمام طول تاریخ آشنا شوید.

۸- کیم کارداشیان (Kim Kardashian) و کریس هامفریز (Kris Humphries): تنها ۷۲ روز

 ستاره های هالیوودی

عروسی و جدایی این دو یکی از جنجالی ترین و پر حاشیه ترین اتفاقاتی بود که در رسانه ها بازتاب زیادی داشت. در ماه می سال ۲۰۱۱ کریس هامفریز، بازیکن بسکتبال ان بی ای، از او درخواست ازدواج کرد به وی جواب مثبت داد. این دو در ماه آگوست با هم ازدواج کردند اما قبل از مراسم هالووین از هم طلاق گرفتند. برخی بر این باورند که ازدواج آن ها مصلحتی و نقشه ای برای جلب توجه عمومی و نوعی تبلیغ بوده است اما هر دو طرف این موضوع رارد کرده اند.

کیم کارداشیان در یکی از مصاحبه های خود چنین گفت:” مهم تر و بیشتر از همه من برای عشق ازدواج کردم. اصلا باورم نمی شود که باید از این موضوع دفاع کنم. من هیچ وقت چنین زمان زیادی را برای یک نمایش مسخره تلف نمی کنم”.

۷- پاملا اندرسون (Pamela Anderson) و ریک سالومون (Rick Salomon): تنها ۶۰ روز

ستاره های هالیوودی

ازدواج اندرسون با کید راک بسیار کوتاه بود اما دوران زندگی وی با ریک سالومون بسیار زودتر از ازدواج قبلی به پایان رسید. اندرسون برای بار اول در اکتبر سال ۲۰۰۷ در لاس وگاس با  سالومون ازدواج کرد اما بعد از تنها دو ماه و در ۱۴ دسامبر همان سال درخواست طلاق داد. اولین طلاق آن ها به اندازه طلاق دوم شان پر سر و صدا نبود. در دادگاه این دو حرف های تند و اتهامات شدیدی را متوجه طرف مقابل کردند. آن ها بعد از پایان دفاعیتشان چنین گفتند:” طلاق هایی که به صورت علنی انجام می گیرند ممکن است با چنین حرف های تند و اتهاماتی همراه باشد. ما از خانواده ها و دوستانمان به خاطر هر ناراحتی و رنجشی که از جانب ما به آن ها وارد شده معذرت خواهی می کنیم. ما به توافق دوستانه ای رسیدیم. حساسیت های خانوادگی و شخصی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنیم و ما از اظهارات نسنجیده ای که داشتیم پشیمانیم. ما بهترین آرزوها را برای همدیگر و خانواده هایمان داریم”.

۶- درو بَریمور (Drew Barrymore) و جرِمی توماس (Jeremy Thomas): تنها ۳۹ روز

ستاره های هالیوودی

اندرسون تنها سلبریتی نیست که اسمش دو بار در این لیست آمده است. بریمور نیز بیش از یک بار تجربه ی ازدواج های کوتاه مدت را دارد. در مارس سال ۱۹۹۴، زمانی که بریمور تنها ۱۹ سال سن داشت با یک کافه دار به نام جرمی توماس ازدواج کرد و تنها دو ماه بعد درخواست طلاق داد.

بریمور در کتاب اخیر خود با نام «گل وحشی» (Wildflower) ترجیح داده است که از ازدواج های نافرجام خود سخنی نگوید زیرا کتابش را یک نامه ی عاشقانه به فرزندانش می داند. وی در این باره گفت: “لازم نیست آن ها چیزی در مورد مسائل زناشویی من بدانند”.

۵- اثل مرمان (Ethel Merman ) و ارنست بورگنین (Ernest Borgnine): تنها ۳۲ روز

ستاره های هالیوودی

مرمان و ارنست بورگنین بازیگر برنده جایزه اسکار در سال ۱۹۴۶ با هم پیمان زناشویی بستند. اما ازدواج آن ها تنها ۳۲ روز دوام داشت و دلیل اصلی این جدایی نیز اخلاق شناخته شده و ناسازگاری بورگنین بود. اما بر اساس گزارش روزنامه ی دیلی میل (Daily Mail) بورگنین هیچ احساس بدی نسبت به همسر سابق نداشت. وی در این مورد چنین گفته بود:” من با یک زن دوست داشتنی که ستاره بود ازدواج کرده بودم. من برای ۳۲ روز با او زندگی کردم و همین مدت به نظرم کافی بود”.

۴- اَلی لَندری (Ali Landry) و ماریو لوپز (Mario Lopez): تنها ۱۸ روز

ستاره های هالیوودی

در آوریل سال ۲۰۰۴ در حالی که می دانست ماریو تنها چند روز قبل با زن دیگری بوده است به درخواست ازدواج وی جواب مثبت داد. اما خیلی زود لندری دریافت که لوپز به او خیانت کرده است. ۱۸ روز بعد از رد و بدل کردن حلقه ها، لندری درخواست طلاق داد. لوپز در مصاحبه ای با هاوارد استرن در این باره چنین گفت:” در آن زمان من آمادگی لازم برای مصالحه را نداشتم. من به اندازه کافی برای دانستن این که چطور از پس این مشکل بربیایم مرد نبودم”.

۳- چِر (Cher) و گرِگ آلمَن (Gregg Allman): تنها ۹ روز

 ستاره های هالیوودی

چِر بلافاصله بعد از نهایی شدن جدایی اش از ویح سونی (wih Sonny) در لاس وگاس به درخواست ازدواج آلمن جواب مثبت داد. در ۹ جولای سال ۱۹۷۵، تنها ۹ روز بعد، چر برای طلاق به دادگاه مراجعه کرد. بعد از این که شایعه شد که چر به خاطر زیاده روی آلمن در مصرف مشروبات الکلی درخواست طلاق داده است وی در جواب سوال یکی از خبرنگاران در مورد دوران زندگی کوتاهش با آلمن چنین گفت:” من همیشه اعتقاد داشته ام که انسان هر وقت فهمید اشتباه کرده است باید سریعاً به اشتباه خودش اعتراف کند”.

۲- کارمن الکترا (Carmen Electra) و دنیس رودمن (Dennis Rodman): تنها ۹ روز

ستاره های هالیوودی

در ۱۴ نوامبر سال ۱۹۹۸ و تنها بعد از ۹ روز ازدواج با الکترا، رودمن برای طلاق به دادگاه مراجعه کرد و ادعا نمود که در زمان مراسم عقد مست بوده است. با این وجود طلاق آن ها یک سال بعد به طور رسمی اعلام شد. الکترا در برنامه اپرا وینفری در سال ۲۰۱۴ چنین گفت: ” رابطه ی ما خیلی پرشور بود. هر وقت رابطه ی ما خوب بود واقعاً فوق العاده بود و هر وقت رابطه ی ما بد می شد وحشتناک بود. خیلی سریع اتفاق افتاد. یکباره اتفاق افتاد و من بلافاصله بعد از آن اتفاق را به یاد دارم که گفتیم: وای خدای من! چه کاری کردیم ما؟!”.

۱- بریتنی اسپیرز (Britney Spears) و جیسون الکساندر (Jason Alexander): تنها ۵۵ ساعت

ستاره های هالیوودی

ازدواج رکورد شکن این دو تنها ۵۵ ساعت بعد از اعلام رسمی دوام داشت. بعد از این که اسپیرز و الکساندر در آغاز سال ۲۰۰۴ با هم قرار ازدواج کذاشتند بریتنی با دوست دوران کودکی خود ازدواج کرد. اما ساعاتی بعد قاضی حکم طلاق این دو را صادر کرد. بریتنی در یک مصاحبه در مورد این ازدواج عجیب چنین گفت: “من آن زمان احمق بودم، کله شق بودم و مسئولیت کاری که انجام می دادم را قبول نمی کردم”. 

روزیاتو

اخبار مرتبط:

ستاره های هالیوودی که کوتاه ترین ازدواج ها در تمام طول تاریخ را داشتند (1) | از جنیفر لوپز تا نیکولاس کیج+تصاویر

ستاره های هالیوودی که به شدت که وسواس دارند +تصاویر

ستاره های هالیوودی که به شکلی عجیب به یکدیگر شبیه هستند +تصاویر

زیباترین حلقه های نامزدی بین ستارگان هالیوودی +عکس

تصاویر دیدنی از ستاره های هالیوود ، پای صندوق های رای




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره های هالیوودی که کوتاه ترین ازدواج ها در تمام طول تاریخ را داشتند (2) | از کیم کارداشیان تا بریتنی اسپیرز+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..