تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیش عقرب در انتظار النصرعربستان

نیش عقرب در انتظار النصرعربستانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از ال کلمبیانو،رنه هیگوئیتا با نام کامل خوزه رنه ایگیتا زاپاتا معروف به ال لوکو (دیوانه) و خالق ضربه عقرب پس از ۵ سال فعالیت از تیم فوتبل النصر عربستان جدا شد.

وی در فوتبال عربستان به عنوان مربی دروازه بان‌ها فعالی می‌کرد، وی در طول دوره فعالی خود در فوتبال کلمبیا در طول ۲۵ سال فعالیت حرفه‌ای بیش از ۳۸۰ بازی را انجام داد و حدود ۴۱ گل را به ثمر رساند و این برای یک دروازه بان رکورد محسوب می‌شود.

هیگوئیتا ۶۸ بازی ملی را در کارنامه خود ثبت کرده است و ۳ گل را درون دروازه حریفان قرار داده است.

وی پس از جدایی از لیگ عربستان برای اختلافات مالی از باشگاه النصر شکایت کرده و فیفا پرونده وی را پیگیری خواهد کرد.

وی در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است:دوست دارم در کلمبیا فعالیت خود را ادامه دهم و مانند الفردو دی استفانو باشم.

وی فوتبال خود را به صورت حرفه‌ای از تیم اتلتیک ناسیوناله آغاز کرد البته پیش از آن در باشگاه میلوناریوس یک فصل را سپری کرده بود.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیش عقرب در انتظار النصرعربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..