تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه مشاوره ازدواج رايگان در حرم حضرت معصومه(س)

خدمات مشاوره پيش از ازدواج و تغذيه به صورت رايگان ويژه خواهران همه روزه در آستان حضرت معصومه سلام الله عليها ارائه مي شود.

به گزارش «شیعه نیوز»، اين خدمات مشاوره اي در زمينه ازدواج،اخلاق، تحصيل، تغذيه، تربيت فرزند، مشاوره اعتقادي و موضوعات روحي و رواني و خانواده مي شود.

زائران براي استفاده از خدمات مشاوره اي نياز به وقت قبلي نداشته اما مجاوران آستان بانوي كرامت براي دريافت خدمات مشاوره اي بايد با تنظيم وقت قبلي با شماره ۳۷۱۷۵۴۵۰ تماس گرفته و وقت قبلي براي مشاوره دريافت كنند.

زائران نيز براي استفاده از خدمات مشاوره اي آستان ويژه خواهران مي توانند به صحن جواد الائمه عليه السلام، بالكن واقع در كنار درب ۱۸ مراجعه كنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه مشاوره ازدواج رايگان در حرم حضرت معصومه(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..