تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون‌ترامپ:باید‌‌باتهدیدات‌ایران‌مقابله‌کنیم

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به واشنگتن رفته، گفته است که آنها «باید با تهدیدات ایران و نیروهای نیابتی آن مقابله شود».

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در ادامه دیدارهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن او با معاون دونالد ترامپ دیدار و درباره مسائلی از قبیل ایران و انتقال سفارت واشنگتن به قدس اشغالی صحبت کرده است.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده، روز سه‌شنبه(دیروز) در دیدار با «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا، گفت امروز «محور شرارت» از ایران تا کره شمالی امتداد یافته است.

بنا بر اعلام پنتاگون، در دیدار روز سه‌شنبه، متیس بر «تعهد ایالات متحده بر امنیت و برتری نظامی اسرائیل» تأکید کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون‌ترامپ:باید‌‌باتهدیدات‌ایران‌مقابله‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..