تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۰ و سایر برنامه‌ها حق پخش بازی‌های لیگ برتر را ندارند!

۹۰ و سایر برنامه‌ها حق پخش بازی‌های لیگ برتر را ندارند!

ورزش > لیگ برتر - قانون جدید و البته عجیبی از سوی فدراسیون در رابطه با حق پخش تلویزیونی تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق اعلام کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال،از ورود دوربین‌های فیلمبرداری به جز واحد سیار پخش زنده صدا وسیما به ورزشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و محوطه ‏برگزاری مسابقه جلوگیری به عمل می‌آید.‏ این خبر در حالی منتشر شد که ممنوعیت جدیدی برای برنامه‌های تلویزیونی هم مطرح شده است. در همین رابطه سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقان سازمان لیگ، از این گفته که حتی اگر خلاصه بازی‌های لیگ برتر در برنامه‌هایی مثل ۹۰ یا سایر برنامه‌های ورزشی پخش شود، از آنها شکایت به عمل خواهد آمد!

41257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۰ و سایر برنامه‌ها حق پخش بازی‌های لیگ برتر را ندارند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..