تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار آزمون باعث تمجید منچستری‌ها از او شد: ۱۸۷۲ مایل تا تقابل با مسی ایرانی +عکس

تاریخ نشر : چهارشنبه 18 اسفند 1395 مشاهده : 19 سایر اخبار ورزشی RSS

سردار آزمون : توئیتر رسمی باشگاه منچستریونایتد به تمجید از سردار آزمون پرداخت.

سردار آزمون

تیم‌های روستوف و منچستریونایتد فردا شب در روسیه به مصاف هم خواهند رفت. دیداری از بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا که برای ما ایرانی‌ها حساسیت خاصی دارد. از این نظر که سردار آزمون در تیم روستوف انگیزه‌های بسیار زیادی برای درخشش دارند. مخصوصا اینکه چند وقت پیش او موفق به گلزنی به بایرن مونیخ شد و حالا حسابی در اروپا سر زبان‌ها افتاده است.

 سردار آزمون

 در همین رابطه توئیتر رسمی باشگاه منچستریونایتد، پستی در تمجید از سردار گذاشت و نوشت: ‹‹ ۱۸۷۲ مایل سفر و مسی ایرانی ›› همچنین سایت باشگاه منچستر گزارش ویژه‌ای برای آشنایی با روستوف در صفحه‌اش قرار داده است.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

گفت و گو با سردار آزمون دل نازک!

سردار آزمون در بوتیک خواهرش + عکس

سردار آزمون از نمایی دیگر + عکس

دختر روس که عاشق سردار آزمون و عزت اللهی است! + تصاویر

علاقه شدید سردار آزمون به اسب سواری و هزینه های آن +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار آزمون باعث تمجید منچستری‌ها از او شد: ۱۸۷۲ مایل تا تقابل با مسی ایرانی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..