تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتان رئال مادرید سن پائولو را به آتش کشید

تاریخ نشر : چهارشنبه 18 اسفند 1395 مشاهده : 22 سایر اخبار ورزشی RSS

کاپیتان رئال مادرید سن پائولو را به آتش کشید: ناپولی و رئال مادرید در بازی برگشت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود کهکشانی ها به پایان رسید.

کاپیتان رئال مادرید

 رئال مادرید به قصد دفاع از برتری ۳ بر یک خانگی به زمین ناپولی رفت اما با گل مرتنس در دقیقه ۲۴ برابر رقیب، خطر حذف را حس کرد.

نیمه اول یک بر صفر به سود ناپولی خاتمه یافت اما سرخیو راموس با گلزنی در دقیقه ۵۲ بازی را به نفع رئال مادرید به تساوی کشاند. ۷ دقیقه بعد هم ضربه سر این بازیکن با برخورد به مرتنس به تور دروازه ناپولی رسید. موراتای تعویضی هم در دقیقه ۹۲ گل سوم قهرمان اروپا را وارد دروازه رینا کرد تا رئال مادرید با برتری ۳ بر یک در این بازی و پیروزی مجموع ۶ بر ۲ به دور بعد راه یابد.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط :

عکس رسمی تیم رئال مادرید با حضور زیدان/ شوخی رونالدو با راموس

آریشگاه رفتن بازیکنان رئال مادرید +تصاویر

اقدام خیریه بازیکن بداخلاق رئال

درگذشت اسطوره آرژانتین و رئال مادرید +عکس

واکنش عجیب منابع مطبوعاتی رئال مادرید به توافق با پرسپولیس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتان رئال مادرید سن پائولو را به آتش کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..