تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی/ ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی

ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی/ ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوسف پورخوشبخت دبیر پنجمین جشنواره حکیم جرجانی، گفت: انتخاب نام حکیم جرجانی دانشمند و پزشک ایرانی از این جهت مناسبت دارد که حکیم جرجانی یکی از اولین پزشکانی بوده که برای تشخیص بیماری‌ها از آزمایش‌های مختلف استفاده کرده است و این پانزدهمین دوره است که این جشنواره به همین نام در روز ۳۱ فروردین و مقارن با میلاد حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه و در اولین روز برپایی این کنگره برگزار می‌شود.
 
وی، هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند همکاران جامعه بزرگ آزمایشگاهیان کشور در تمام سطوح شغلی و افزایش و ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی و ایجاد انگیزه جهت ارتقاء دانش و آگاهی شاغلین آزمایشگاه عنوان کرد که در حوزه آزمایشگاه تشخیص پزشکی خدمات شاخصی را ارایه می‌دهند.
 
پور خوشبخت، افزود: در این جشنواره از برگزیدگان مقاله برتر، کارکنان برتر آزمایشگاه‌ها، سوپروایزر و مسئول فنی برتر، شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های برتر تولیدی و تحقیقاتی و تجهیزاتی و همچنین از یکی از پیشکسوتان رشته علوم آزمایشگاهی تقدیر خواهد شد.
 
دبیر پنجمین جشنواره حکیم جرجانی، گفت: اساس انتخاب و معیارهای داوری در نظر گرفته شده در این جشنواره براساس تجربیات چهار دوره گذشته و با کسب نظر شرکت کنندگان، پیشکسوتان و اساتید صاحب نظر و بررسی جشنواره‌های مشابه و معیارهای مشخص مورد تدوین و بازبینی قرار گرفته شده است که بر روی سایت www.iqctehran.ir قابل مشاهده هستند.
 
وی اظهار داشت: کارکنان آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی جزو زحمت کش‌ترین اقشار جامعه پزشکی کشور هستند که به دلیل حجم بالای کار و مسئولیت سنگین حرفه‌ای کمتر به خود می‌پردازند و فرصت نمی‌کنند مستندات اموزشی و پژوهشی خود را منظم کرده و در جشنواره حکیم جرجانی شرکت کنند.
 
دهمین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی از ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۹۶ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی/ ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..