تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی راهیان نور نشان دهنده عشق به نظام و ولایت/۸ کاروان از خدابنده به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

ساعت: 13:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/18 شناسه خبر: 1058574

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه اردوی راهیان نور نشان دهنده عشق به نظام و ولایت است از اعزام ۸کاروان از خدابنده به اردوی راهیان نور در ایام نوروز خبر داد و گفت: برادران در قالب ۶دستگاه در روز ۲۱اسفند ماه سال جاری و خواهران در قالب دو دستگاه اتوبوس در روز ۸فروردین ماه ۹۶به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی،فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ از اعزام ۸کاروان از خدابنده به اردوی راهیان نور در ایام نوروز خبر داد و گفت: برادران در قالب ۶دستگاه در روز ۲۱اسفند ماه سال جاری و خواهران در قالب دو دستگاه اتوبوس در روز ۸فروردین ماه ۹۶از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان خدابنده به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی افزود: این برنامه عظیم فرهنگی با هدف تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و امام(ره)،نشان دادن عشق مردم به نظام و ولایت،افتخار کردن به دوران دفاع مقدس،افزایش روحیه استکبار ستیزی و مخالفت با آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و عزتمندی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: برنامه های مختلفی برای این اردو پیش بینی شده است که از مهمترین آنها می توان به زیارت شهدای فتح المبین،اروند کنار،شلمچه،دهلاویه،هویزه،طلائیه و حضور در رزمایش شبانه اشاره کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: «راهیان نور» به عنوان یک رسانه فرهنگی، نقش بی بدیلی در شکل گیری ساختار ذهنی مردم ایفا می‌کند، زیرا در راستای تقویت روحیه همکاری، تربیت اجتماعی-سیاسی، مسؤولیت پذیری، تقویت مدیریت جهادی، مسأله یابی و حل مسأله، تعامل در مسایل محیطی، تقویت روحیه دفاع از میهن با روش اسلامی و تطبیق عینی تعالیم دینی با آموزه‌های عملی در صحنه‌های عملیاتی مانند رویکرد اقتصاد مقاومتی گام بر می‌دارد.

وی افزود: بنابراین باید ضمن توجه به هدفمند بودن این اردوها، از توسعه بیش از حد یادمان‌ها و جذابیت مادی گرایانه آن‌ها پرهیز کرد و فرآیندی را تبیین و سیاستگذاری کرد که تأثیر روانی و معنویت حاصل از این اردوها را در رفتار و ذهن زائران پایدار و مستدام کند تا از هدف اصلی این اردوها که حفظ سرمایه معنوی و انتقال به نسل آینده کشور است پاسداری شود.

ابراهیمی تصریح کرد: همه باید به این جهاد فرهنگی در مقایسه با دیگر عرصه‌های فرهنگی همچون ورزش، سینما، تئاتر و… توجه بیشتری داشته باشند، زیرا اردوهای راهیان نور یک نقش درونی و نهادینه شده در تربیت نسل جدید از طریق نگرش آموزشی به ارزش‌های نظام دارد که به تغییر و تعمیق در نگرش و رفتار افراد منجر می شود، اگرچه این اردوها دارای آثار تربیتی فراوان است، ولی درصورتی که درست برنامه ریزی نشوند یا به طور کامل هدایت و کنترل نشود، بستر مناسبی برای آسیب‌های جبران ناپذیر بر پیکره جامعه خواهند بود.

وی اضافه کرد: بنابراین حرکت به سمت آینده مطلوب و دستیابی به نتایج و دستاوردهای مورد انتظار در زمینه راهیان نور، نیازمند برداشتن گام‌های اساسی، سنجیده و متوالی، مبتنی بر علم و آگاهی درباره نیاز‌های فرهنگی جامعه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی راهیان نور نشان دهنده عشق به نظام و ولایت/۸ کاروان از خدابنده به اردوی راهیان نور اعزام می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..