تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز انحراف انقلاب از زبان شهید بهشتی+ عکس نوشته

ساعت: 13:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/18 شناسه خبر: 1058673

شهید بهشتی سالها قبل و در جمله ای تاریخی به راز انحراف انقلاب اسلامی اشاره کرده است که بازخوانی آن درس بزرگ و عبرت آموزی برای همه مردم و مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان، شهید مظلوم حضرت آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی از جمله مردان بی نظیر و بی بدیل تاریخ ایران است که مرور صحبتهای این مرد بزرگ، بسیار دلنشین و حاوی نکاتی ارزنده است.

بهشتی نمونه اعلای یک انسان سیاستمدار، با اخلاق و با انصاف است که حتی در مقابل دشمنان قسم خورده خود نیز بی احترامی نکرد.

سخنان بهشتی را بایستی مرور کرد؛ چرا که در پس هر کدام از جملات، حکمتی نهفته است و به راستی سخنان که مردان بزرگ و الهی، برای یک نسل یا حتی نسل ها کاربرد دارد.

شهید بهشتی در یکی از سخنان خود این چنین فرموده بود: هر وقت دیدید خدای ناکرده خط مدیریت مملکت به سمت سردمداران حکومت کننده جدای مردم، تافته های جدابافته، پرتوقع، پرافاده و بی کار و بی ثمر حرکت می کند، بدانید که انقلاب منحرف شده است.

photo_2017-03-08_12-51-11

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز انحراف انقلاب از زبان شهید بهشتی+ عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..