تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسلام در غرب از زنان محجبه آغاز می ‏شود/برگزاری جشن میلاد کوثر در خدابنده

ساعت: 13:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/18 شناسه خبر: 1058612

فرمانده سپاه خدابنده گفت: اسلام برای زنان شخصیت قائل است ولی در غرب این گونه نیست و به زنان به عنوان یک ابزار نگاه می شود و اسلام در غرب از زنان محجبه آغاز می ‏شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: ۲۹اسفند ماه سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س)است و هر سال به همین مناسبت جشنی با شکوه خاص در شهرستان خدابنده انجام می شود که استقبال مردم از آن خوب ارزیابی شده است و این امر نشان دهنده این است که مردم این شهرستان مومن و دارای اعتقادات قوی مذهبی هستند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشن، گره زدن بیشتر مردم با اهل بیت و معصومین(ع) است خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین جشن هایی با جنگ نرم دشمن مقابله می شود و در حقیقت این گونه برنامه ها از اعتقادات مردم بویژه جوانان حراست و پاسداری می کند و در حقیقت یک فرصت محسوب می شود.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: به همین مناسبت در روز جمعه ۲۷اسفند ماه قبل از خطبه های نماز جمعه میقات صالحین خواهران و برادران در مصلی های نماز برگزار می شود و گروههای سرود در خصوص حضرت زهرا(س) و ولایت به اجرای برنامه خواهند پرداخت و ایستگاه صلواتی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشن میلاد کوثر در شهرهای قیدار،زرین رود،سجاس،گرماب،کرسف و نوربهار برگزار خواهد شد و سخنرانی و مداحی و اهداء هدیه به کسانی که دارای نام فاطمه و زهرا هستند از جمله برنامه هائی است که در این جشن انجام می شود.

*اسلام در غرب از زنان محجبه آغاز می ‏شود

ابراهیمی در ادامه به تفاوت دیدگاه اسلام و غرب نسبت به زنان اشاره کرد و گفت: اسلام برای زنان شخصیت قائل است ولی در غرب این گونه نیست و به زنان به عنوان یک ابزار نگاه می شود و اسلام در غرب از زنان محجبه آغاز می ‏شود.

وی افزود: زن ایرانی با آگاهی ازشرایط زمانه و اتکا بر همه استعدادها و ویژگی‏های زنانه، لذت جویی‏های فردگرایانه را به مسلخ برد و مسؤولیت پذیری در قبال همسر، فرزندان و جامعه راجایگزین آن ساخت،وی زندگی را، نه در خود محوری، که در زیستن و سوختن برای دیگران معنا کرد و عرصه چانه زنی حقوقی و رقابت با مردان و همسران را به یمن آموزه‏ های دینی مسابقه یکدلی و همدلی تبدیل کرد.

*زن مسلمان ایرانی، گسسته از جامعه و خانواده نیست

ابراهیمی تصریح کرد: زن مسلمان ایرانی، غریب و تنها و گسسته از جامعه و خانواده نیست بلکه او در عین استقلال رأی و خودباوری، به خانواده و جامعه عشق می‏ ورزد و سرشار از امید و حرکت است و حجاب و نجابت او راه را برای همیشه بر شیء انگاری و نگاه‏های ابزاری و جنسی بست و هاله‏ ای از معنویت و وقار برای او به ارمغان آورد، زنی که انقلاب به جهانیان معرفی کرد، از سنخی دیگر است.

وی ادامه داد: از دیدگاه صاحب نظران، مهم ترین تأثیر انقلاب اسلامی در جامعه زنان را باید در تحول شخصیت زن ایرانی جست وجو کرد چون زن ایرانی، در عصر انقلاب، با فاصله گرفتن از آرمان شهر تخیلی زن غربی، نقش تعیین کننده‏ای در تحولات اجتماعی و تاریخی کشور ایفا کرد و حضور آگاهانه و تأثیرگذارش در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، چراغی را فرا روی زنان دیگر کشورها، به ویژه کشورهای اسلامی قرار داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسلام در غرب از زنان محجبه آغاز می ‏شود/برگزاری جشن میلاد کوثر در خدابنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..