تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت احیا فرهنگ نیکوکاری در خانواده‌ها

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد لرستان احیا فرهنگ نیکوکاری در خانواده‌ها را از اهداف برگزاری زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در مراسم جشن احسان و نیکوکاری که چهارشنبه، ۱۸ اسفند در دبستان توحید خرم‌آباد برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری مراسمات احسان و نیکوکاری در مدارس این است که فرهنگ نیکوکاری را در خانواده‌ها احیا کنیم.
وی استمرار فرهنگ حسنه احسان و نیکوکاری را از دیگر اهداف برگزاری جشن احسان و نیکوکاری دانست و افزود: امسال هفته احسان و نیکوکاری با شعار «بهار همدلی و شکوه مهربانی» نام‌گذاری شده است. محمدی‌فارسانی تصریح کرد: فرزندان خانواده‌ها و کودکان والدین خود را مجاب به سرکشی از خانواده‌های محروم و دستگیری از کودکان نیازمند کنند.
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه‌های بسیار متنوعی در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری انجام شده است.
 وی ادامه داد: با گسترش فضای مجازی در جامعه خانواده‌ها می‌توانند از طریق موبایل خود و با استفاده از کد دستوری*8877*066# صدقات و انفاقات خود را پرداخت کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت احیا فرهنگ نیکوکاری در خانواده‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..