تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احسان علیخانی مورد حمله شدید کیهان قرار گرفت | او یک خواننده شارلاتان لس آنجلسی است! +تصاویر

تاریخ نشر : چهارشنبه 18 اسفند 1395 مشاهده : 14 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

احسان علیخانی و نوشته کیهان در مورد او: احسان علیخانی در اجرای اخیر خود، به اشتباه از مردم خواست تا به نظرات یک چهره لس آنجلسی و همکار شبکه‌های ماهواره‌ای معاند احترام بگذارند!

احسان علیخانی مورد حمله شدید کیهان قرار گرفت

احسان علیخانی

وی در جریان اجرای برنامه دوشنبه شب «سه ستاره» با اشاره به صحبت‌های یک چهره ماهواره‌ای که صدای محسن چاوشی را ساختگی دانسته بود، خطاب به علاقه‌مندان این خواننده اظهار داشت: «خوب است که نقدپذیر باشیم؛ یک نفر آن سر دنیا نقدی به این مسئله دارد، به هرحال بزرگ‌تر است و در این حوزه تخصص دارد و این مسئله را بیان می‌کند، باید به او هم احترام بگذاریم و نظرش را محترم بشماریم.»

 احسان علیخانی

مقصود احسان علیخانی از فردی که او را بزرگ‌تر و متخصص نامیده، یک خواننده شارلاتان لس آنجلسی است که کاری جز تولید و انتشار ترانه‌های مبتذل نکرده است.

بیوگرافی احسان علیخانی

مجریان صدا و سیما گاه بدون اشراف بر موضوعات تخصصی، اجازه صدور حکم در حوزه‌های مختلف را به خود می‌دهند. در حالی که به اقتضای سرمایه‌گذاری عظیمی که دشمنان انقلاب و کشور در فضای رسانه‌ای جهانی دارند، مسئولیت «اجرا» نیازمند افزایش دانش سیاسی و قدرت تحلیل مجری رسانه‌ ملی است، علاوه بر همه اینها تعیین چارچوب‌های منطقی و منطبق بر معیارهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی برای مجری و التزام او به پرهیز از اعمال علایق و برداشت‌های شخصی می‌تواند از چنین اشتباهاتی جلوگیری کند.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط :

احسان علیخانی و کنایه به محسن چاوشی| به نظر من کسی که زنده می‌خواند، خواننده است

احسان عليخاني از خانواده اش مي گويد + عکسهای متفاوت مجری مشهور ماه عسل

احسان علیخانی در خندوانه/ انتشار عکس جنجالی پس ازحاشیه های فراوان ماه عسل وخندوانه درسال گذشته

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی / دلیل تبریک احسان علیخانی به مینا ساداتی مشخص شد ! +تصاویر

سوءتفاهمی که دست از سر احسان علیخانی برنمی‌دارد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احسان علیخانی مورد حمله شدید کیهان قرار گرفت | او یک خواننده شارلاتان لس آنجلسی است! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..