تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ مردانه شیک به سبک دیوید بکهام + تصاویر

تیپ مردانه شیک به سبک دیوید بکهام + تصاویر

دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام (به انگلیسی:David Robert Joseph Beckham) (زاده 2 مه 1975 در لندن)، فوتبالیست مشهور بریتانیایی است. او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن 1996 انجام داد.همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان گروه اسپایس گرلز است. او چهار فرزند به نام های بروکلین (متولد 4 مارس 1999)، رومیو (1 سپتامبر 2002)، کروز (20 فوریه 2005)و هارپر(متولد 10ژوئیه 2011) دارد.
دیوید بکهام به جرات یکی از ستاره های دنیای مد است و پوشش و لباس های او در مراسم و فرش قرمزها همیشه نظر همه را به خود جلب کرده است. حالت چهره و انتخاب مناسب لباس به تناسب مراسم و فضایی که در ان قرار خواهد گرفت نمی تواند بی برنامه باشد. دیوید بکهام یکی از سوپر استارهای دنیای ورزش و مد است که به گفته ی خودش 99 درصد لباس های او را ویکتوریا بکهام یعنی همسر دیوید بکهام انتخاب می کند. برگزیده ای از بهترین لباس های اسپرت و رسمی این فوتبالیست پیشتاز در عرصه مد را در این بخش مشاهده خواهید کرد.

تیپ-دیوید-بکهام

تیپ-دیوید-بکهام (1)

تیپ-دیوید-بکهام (2)

تیپ-دیوید-بکهام (3)

تیپ-دیوید-بکهام (4)

تیپ-دیوید-بکهام (5)

تیپ-دیوید-بکهام (6)

دیوید بکهام در تبلیغات هم حضور پررنگ دارد به خصوص در تبلیغات لباس و اکسسوارهای مردانه که نمونه هایی از این عکس ها را در زیر می بینید.

تیپ-دیوید-بکهام (7)

تیپ-دیوید-بکهام (8)

تیپ-دیوید-بکهام (10)

تیپ-دیوید-بکهام (11)

تیپ-دیوید-بکهام (12)

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ مردانه شیک به سبک دیوید بکهام + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..