تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاردستی کودکانه با کاغذ رنگی، هدیه برای روز مادر

مادر عاشق ما هست، مادر از ما مراقبت می‌کند، مادر از دامنش به ما گرما می‌دهد.

مادر عاشق ما هست، مادر از ما مراقبت می‌کند، مادر از دامنش به ما گرما می‌دهد. در واقع نام دوم عشق ” مادر ” هست. بچه‌ها با دادن هدیه و گل در روز مادر این روز را تبریک می‌گویند. روز مادر یک روز خاصی برای مادر هست و فرصتی برای نشان دادن علاقه و احساسات هست. کودکان بزرگ‌تر معمولا با خرید یک هدیه روز مادر را جشن می‌گیرند و کودکان کوچک‌تر و خردسال با درست کردن هدیه دست ساز  و یک فعالیت دستی این روز را تبریک می‌گویند.

قبلا چند مطلب کاردستی و هدیه دست ساز روز مادر داشتیم که کودکان خردسال می‌توانند، انجام دهند. چند نمونه نظیر کاردستی روز مادر با دست کودک ، تبریک قلبی روز مادر، کارت تبریک با سر نوشابه و کاردستی کارت پستال هست. در هدیه روز مادر امروز یک دفترچه یادداشت درست میکنیم که بچه هایی که نوشتن بلد هستند در هر صفحه دفترچه، دست نوشته‌ها و خاطرات شیرین با مادرشان را یادداشت می‌کنند و برای کودکان کوچکتر با کشیدن نقاشی در صفحات دفترچه می‌توانند، تبریکی زیبا و پر از احساس داشته باشند.

۴ تکه کاغذ رنگی A5 را مانند شکل از وسط تا بزنید و داخل هم قرار دهید.یکطرف کاغذ نیمه شکل قلب بکشید و با فاصله یک سانتی موازات آن باز تکرار کنید.

کاردستی کودکانه با کاغذ رنگی، هدیه برای روزمادر

مانند شکل زیر دور نیمه قلب را قیچی کنید.

کاردستی کودکانه با کاغذ رنگی، هدیه برای روز مادر

قسمت قلب وسط برگه های دفترچه هست و قلب بزرگتر جلد دفترچه هست. نوارهای باریکی از کاغذ برش بزنید و دورتادور قلب بیرونی بپیچاید.

کاردستی کودکانه با کاغذ رنگی، هدیه برای روزمادر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاردستی کودکانه با کاغذ رنگی، هدیه برای روز مادر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..