تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح بیمۀ جمهوریخواهان به مجلس ارائه شد

بین الملل > آمریکا - واحد مرکزی خبر نوشت: سران حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا با وجود مخالفت شدید چهره های اصلی محافظه کار و دموکرات ها، طرحی را در بخش خدمات بهداشتی ارائه کرده اند که بخش های عمده طرح خدمات درمانی اوباما را حذف خواهد کرد.

«پُل رایان» رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: این لایحه در صورت تصویب به نام «قانون مراقبت های بهداشتی آمریکایی ها» باعث خواهد شد که بتوانیم قول خود را مبنی بر ارائه طرحی برای جایگزینی طرح خدمات درمانی اوباما عملی کنیم. این طرح طرحی جایگزین برای مردم آمریکا در برابر هزینه های هنگفت و گزینه های اندک در بخش خدمات درمانی است. این قانون به ما کمک خواهد کرد که از وضع بحرانی کنونی فاصله بگیریم و سیستمی با محوریت بیماران برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی ارائه کنیم.

این بدان معنا است که هزینه های خدمات درمانی و بهداشتی برای خانواده های کم درآمد آمریکا کاهش خواهد یافت. این قانون باعث خواهد شد که شهروندان آمریکا گزینه های بیشتری را در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی در اختیار داشته باشند و ارائه خدمات در این بخش هم رقابتی بشود. این قانون نتیجه روندی است که ما از سال ها قبل شروع کرده بودیم. آن چه که می توانم به شهروندان اعلام کنم این است که کابوس طرح خدمات درمانی اوباما به زودی به پایان خواهد رسید. ما همان اقدامی را انجام می دهیم که در فصل تبلیغات انتخاباتی قول آن را داده بودیم. فراموش نکنید که طرح خدمات درمانی اوباما در حال نابودی و فروپاشی است.

کمیته راه ها، انرژی و تجارت مجلس نمایندگان آمریکا میزبانی نشست های طولانی را برای بررسی طرح خدمات درمانی و بهداشتی جمهوریخواهان این کشور برعهده خواهد داشت.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مایک پنس معاون وی از طرح جمهوریخواهان برای جایگزینی طرح خدمات درمانی اوباما حمایت کرده اند. پل رایان رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا هم با اطمینان خاطر گفت این طرح در مجلس این کشور تصویب خواهد شد. اما تحلیلگران معتقدند که بسیاری از نمایندگان جمهوریخواه از این طرح حمایت نخواهند کرد.
روز سه شنبه بعد از ارائه طرح جمهوریخواهان برای جایگزینی طرح خدمات درمانی اوباما، این طرح با واکنش تند جناح های محافظه کار آمریکا مواجه شد.

جمهوریخواهان آمریکا در حالی طرح خود را برای جایگزینی طرح خدمات درمانی اوباما ارائه کرده اند که اداره بودجه کنگره نظر خود را درباره هزینه های اجرای این طرح و میزان افراد تحت پوشش آن ارائه نکرده است. خود جمهوریخواهان آمریکا هم تایید کرده اند که طرح آنها نمی تواند بیست میلیون شهروند آمریکایی را نیازمند به دریافت این خدمات را تحت پوشش قرار دهد. این در حالی است که طرح خدمات درمانی اوباما بیست میلیون شهروند نیازمند آمریکا را پوشش می داد.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح بیمۀ جمهوریخواهان به مجلس ارائه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..