تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا در رد قانون ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

در ادامه فدراسیون وزنه‌برداری به این قانون واکنش نشان داد.

جام جهانی وزنه‌برداری، سال آینده حوالی ماه آذر و دی در آناهایم کالیفرنیا برگزار می‌شود. با توجه به ممنوعیت ورود اتباع 6 کشور خارجی به آمریکا، فدراسیون وزنه‌برداری این کشور از تاثیر فراوان عدم حضور آنها سخن گفت.

فیل اندرو مدیر اجرایی فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا در غالب بیانیه‌ای اظهار داشت: ورزش پدیده ای جهانی بوده و توانایی این را دارد که دنیا را با پرچم صلح متحد کند. این جامعه رابطه تنگاتنگی با هم داشته و همیشه توانایی‌های خود را برای دیدار و مبارزه با ورزشکاران خود جشن می‌گیرد. وی ادامه داد: فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا بر روی موضع خود باقی مانده که سیاست و ورزش 2 چیز متفاوت است. ما با همکارانمان در کمیته المپیک آمریکا در خصوص تاثیر فراوان عدم حضور آن 6 کشور صحبت خواهیم کرد. تاثیر آن بیشتر از 90 روز ممنوعیت سفر به آمریکا خواهد بود. 

اندرو گفت: به عنوان میزبان جام جهانی وزنه‌برداری 2017، ایالات متحده آمریکا امیدوار است که خوشامدگوی تمام کشورها اعم از 6 کشور مذکور باشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا در رد قانون ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..