تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت حادثه تالار عروسی ارومیه

کد خبر: ۴۹۴۲۹۷

۱۳۲۹  بازدید

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان غربی نشت گاز co2 را علت اصلی حادثه تالار عروسی ارومیه اعلام کرد.

خبرگزاری ایلنا: رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان غربی نشت گاز co2 را علت اصلی حادثه تالار عروسی ارومیه اعلام کرد.

باقر بهرامی، رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان غربی در مورد حادثه نشت مونواکسید کربن در تالار بهاران ارومیه گفت: علت اصلی حادثه مربوط به دودکش‌های غیراستاندارد در تالار بود و با توجه به بزرگی حادثه معلوم است نشت گاز از ساعات اولیه صبح شروع شده است که متاسفانه حاضرین در تالار عروسی به موقع متوجه موضوع نشدند و صاحب تالار هم تلاش کرد تا خبر نشت گاز به بیرون نرسد.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان غربی ادامه داد: از مجموع 102 نفر مصدوم حادثه 97 نفر  مصدومان مرخص شده‌اند و 5 نفر همچنان در بیمارستان برای مداوا بستری هستند.

وی ادامه داد: عروس و داماد با رضایت شخصی از بیمارستان مرخص شدند که البته حال عمومی آنها رضایت بخش بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت حادثه تالار عروسی ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..