تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی محفل قرآنی با حضور قاریان نوجوان «طرح ملی تلاوت»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محفل قرآنی با حضور نخبگان قرآنی «طرح ملی تلاوت»، چهارشنبه 17 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل قرآنی ویژه استقبال کاروان اعزامی شوق تلاوت از کربلای معلی چهارشنبه 17 اسفند ماه از ساعت 18 تا 21 در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.
این مراسم معنوی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدی، نماینده دفتر امام جمعه، بصیری‌پور، رئیس شورای عالی استان‌ها برگزار می‌شود، سعید بیژنی، قاری ممتاز به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت.
همچنین در این محفل نورانی، قاریان نوجوان طرح ملی تلاوت در حضور اساتید قرآنی به تلاوت می‌پردازند و از سوی مسئولان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی محفل قرآنی با حضور قاریان نوجوان «طرح ملی تلاوت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..