تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی سبک زندگی اسلامی؛ مأموریت‌ کانون فرهنگی و هنری مساجد

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام رحیم اهرمی، گفت: معرفی سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نوجوانان و جوانان از جمله مأموریت‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین رحیم اهرمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: اولویت کانون‌های فرهنگی مساجد توسعه فضایل اخلاقی باشد.
وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در تقویت و تعمیق باورهای دینی و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در میان جوانان و نوجوانان دارند؛ در واقع باید تلاش کنیم تا یک زندگی به سبک اسلامی و برآمده از فرهنگ ملی را در جامعه گسترش دهیم تا آسیب‌پذیری خانواده‌ها و جامعه از حیث اخلاقی و انسانی به حداقل برسد.
وی اظهار کرد: معرفی سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نوجوانان و جوانان از جمله مأموریت‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی سبک زندگی اسلامی؛ مأموریت‌ کانون فرهنگی و هنری مساجد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..