تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانون‌های مساجد، زمینه جذب و حضور جوانان را فراهم می‌کنند

گروه اجتماعی: فرماندار زابل گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد از جمله ظرفیت‌هایی هستند که ارزش‌ها را در دل مساجد زنده کرده و می‌توانند زمینه جذب و حضور جوانان در مساجد را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، هوشنگ ناظری، فرماندار زابل صبح امروز، در مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور جوانان را فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: در دنیای امروز که دشمنان انقلاب از هر ابزاری برای کمرنگ کردن اعتقادات دینی جوانان و ترویج اندیشه « جدایی دین از سیاست» استفاده می‌کنند، باید آگاه و هوشیار بود و راه‌های مقابله با آن را دانست.
فرماندار زابل ادامه داد: دشمنان قصد دارند اعتقادات مردم را منحرف کنند، خرافات و انحرافات را وارد دین کنند تا اصول اساسی آن نادیده گرفته شود، لذا علما باید از همه ظرفیت‌ها برای شناساندن مفاهیم ناب اسلامی بهره ببرند.
وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد از جمله ظرفیت‌هایی هستند که ارزش‌ها را در دل مساجد زنده کرده و می‌توانند زمینه جذب و حضور جوانان در مساجد را فراهم کنند.
ناظری با بیان اینکه روش مبارزه دشمن امروز نفوذ فرهنگی است، افزود: دستگاه‌های فرهنگی باید برای جلوگیری از هجمه‌های فرهنگی غرب، برنامه کارآمد داشته باشند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانون‌های مساجد، زمینه جذب و حضور جوانان را فراهم می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..