تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۱۱ درصدی پروازهای نوروزی ۹۶/ تذکر دوباره سازمان هواپیمایی به مسافران

با نزدیک شدن به آغاز تعطیلات نوروزی و برنامه‌های ۲۰ روزه سفر در این ایام سازمان هواپیمایی بار دیگر بر لزوم رعایت برخی جوانب ایمنی در خرید بلیت تاکید کرد.

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، براساس برآوردهای صورت گرفته از سوی این سازمان ۱۴ ایرلاین داخلی فعال در آسمان ایران از تاریخ ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه بیش از ۱۴ هزار پرواز انجام خواهند داد.

این پروازها که در حدود ۶۰ فرودگاه فعال داخلی انجام می‌گیرد، در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشدی ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی که البته با همکاری ایرلاین‌های داخلی همراه شده بنابر آن است که نرخ بلیت پروازهای داخلی با وجود آنکه همچنان براساس آزادسازی اعلام می‌شود اما شرایطی معقول داشته باشد و افزایش غیرقابل کنترل قیمت‌ها جلوگیری شود.

در طول ماه‌های گذشته سازمان هواپیمایی توانسته شرایط را طوری مدیریت کند که در ایام پیک سفر نرخ‌ها از حالت عادی آن خارج نشوند و به نظر می‌رسد در تعطیلات نوروز امسال نیز همین شرایط ادامه خواهد داشت.

در کنار مسائلی که در بازار رسمی خرید بلیت نوروزی مطرح شده یکی از ابهام‌های مهمی که این بازار در تعطیلات نوروز پیش‌رو با آن روبه‌روست، بحث ورود سایت‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی به خرید و فروش بلیت هواپیماست، هرچند وزارت راه و شهرسازی خبری مبنی بر ممنوعیت خرید بلیت از این سامانه‌ها ارائه نکرده، اما بارها تاکید شده است که باید متقاضیان نسبت به اعتبارسنجی و تایید نهایی بلیت خود اقدام کنند.

موضوعی که سازمان هواپیمایی نیز بار دیگر بر آن تاکید کرده و اعلام کرده است که مسافران باید تنها از دفاتری که مجوز بند «الف» این سازمان را دریافت کرده‌اند نسبت به خرید بلیت اقدام کنند، زیرا در غیراین صورت احتمال آنکه برای برنامه سفری آن مشکلاتی به وجود بیاید خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۱۱ درصدی پروازهای نوروزی ۹۶/ تذکر دوباره سازمان هواپیمایی به مسافران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..