تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی پلتفورم ویژه برای ارتقای‌هوش‌مصنوعی پهپادها

شرکت ان ویدیا پلتفورمی موسوم به Jetson TX2 طراحی کرده که با استفاده از آن می توان هوش مصنوعی پهپادها را به میزان چشمگیری ارتقا بخشید.

به گزارش فارس به نقل از ونچربیت، این پلتفورم با نصب تراشه‌ای ویژه بر روی پهپادها قابل دسترس خواهد بود. با استفاده از این تراشه و برخی قطعات سخت افزاری مرتبط تهیه تصاویر ویدئویی فوق دقیق توسط پهپادها با مصرف تنها 7.5 وات انرژی ممکن شده و می توان دو دوربین را هم به طور همزمان بر روی آنها نصب کرده و مورد استفاده قرار داد.

پلتفورم Jetson 3.0 ان ویدیا برای ارتقای هوش مصنوعی شبکه های رایانه ای طراحی شده و Jetson TX2 مختص پهپادهاست که به ذخیره سازی حجم بالایی از اطلاعات برروی آنها و پردازش این داده ها کمک می کند. بنابراین دیگر نیازی به ارسال این اطلاعات به سرویس های دیگر اعم از سرویس های کلود برای پردازش و تحلیل آنها نخواهد بود.

قرار است Jetson TX2 با سرویس های کلود و فناوری هوش مصنوعی الکسای آمازون و OK گوگل نیز سازگار شود. استفاده از Jetson TX2 مشکل پهنای باند ارتباطی محدود پهپادها و تاخیر آنها در انتقال داده ها را هم حل می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی پلتفورم ویژه برای ارتقای‌هوش‌مصنوعی پهپادها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..