تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری: مطالبات استقلالی ها تا یکی، 2 روز آینده پرداخت می شود

مدیرعامل باشگاه استقلال از پرداخت قسمتی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی این باشگاه طی یکی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش کاپ، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص به سایت باشگاه استقلال گفت: همان طور که پیش از این گفته بودم و به بازیکنان هم اعلام کردم، همه تلاش باشگاه در حال حاضر پرداخت مطالبات بازیکنان است. با رفع مشکل شکایت بازیکنان خارجی، باشگاه استقلال همه تلاش خود را به کار گرفته تا در اولین فرصت به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. در همین خصوص فعالیت های خوبی انجام شده و طی یکی دو روز آینده قسمتی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد.

او افزود: باید از صبر و شکیبایی بازیکنان تشکر کنم که طی چند هفته اخیر، با وجود عدم دریافت مطالبات، نتایج خوبی کسب کرده و باعث شادی هواداران شدند. امیدوارم استقلال با حمایت هواداران بتواند در مسابقه امروز و سایر دیدارهای لیگ و آسیایی موفق باشد و به روند رو به رشد خود، ادامه دهد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری: مطالبات استقلالی ها تا یکی، 2 روز آینده پرداخت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..