تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جالب شهروندان تهرانی برای چهارشنبه سوری + عکس

در چهارشنبه سوری آخر سال حرمت آتش نشانان شهید گرانقدرمان را نشکنیم.

حال و هوای آخرین چهارشنبه فصل زمستان هر سال با زنگ هشدار برای عده ای همراه است.

سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی و اورژانس از جمله ارگان هایی هستند که در این روز به نوعی درگیر برخی آتش های به پا شده از طرف تعدادی از سودجویان می شوند.

اما به نظر می رسد امسال بدلیل حادثه آتش سوزی پلاسکو این مراسم جنس دیگری پیدا کند.

مردم محلات مختلف شهر تهران با راه اندازی تبلیغاتی ساده و خود جوش دست به کار شدند تا در کنار دیگر کمپین های راه افتاده برای برپایی چهارشنبه سوری ایمن آنها نیز سهمی در این موج خودجوش داشته باشند.

گفتنی است؛ ۳۰ دی ماه سال جاری ساختمان قدیمی پلاسکوی خیابان جمهوری دچار حریق شد و در جریان امدادرسانی نیروهای آتش نشانی تعدادی از نیروهای بی باک و دلیر این مجموعه به مقام شهادت نائل شدند.

منبع: حوادث / جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جالب شهروندان تهرانی برای چهارشنبه سوری + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..