تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲۰۰ بازرسی از سطح واحدهای صنفی لرستان صورت گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام براری صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی لرستان در سخنانی با اشاره به فعالیت اکیب های بازرسی تعزیزات حکومتی همزمان با ایام نوروز در استان اظهار داشت: در این راستا ۱۸ اکیب نظارتی در سطح استان بر وضعیت واحدهای صنفی نظارت خواهند داشت.

وی با اشاره به طرح نظارت بر بازار لرستان گفت: این طرح در ایام پایانی سال از ۲۸ ام بهمن ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه دارد.

مدیر کل تعزیزات حکومتی لرستان تا کنون بیش از هزار و ۲۳۰ بازرسی در قالب این طرح از سطح واحدهای صنفی استان صورت گرفت است عنوان کرد: با اجرای این بازرسی ها ۶۰۰ پرونده تخلفاتی برای واحدهای متخلف در تعزیزات حکومتی تشکیل شد.

براری همچنین از کشف ۲۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از سطح واحدهای صنفی استان با انجام این بازرسی ها خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲۰۰ بازرسی از سطح واحدهای صنفی لرستان صورت گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..