تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوشهر در زمینه حفظ قرآن از استان های پیشتاز در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد نکوداشت هفته بوشهر، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر در آیین پایانی نخستین جشنواره قرآن و عترت استان بوشهر گفت: قرآن راه کمال را به انسان نشان می دهد و قرائت آن به تنهایی نمی تواند موثر باشد بلکه باید با عزم جدی به دستورات قرآن عمل کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: برای وارد شدن قرآن به عرصه های مختلف علمی باید با برنامه های کارشناسی اقدام شود.

وی اظهار کرد: قرآن نجات دهنده بشریت در همه دوره ها بوده و این هدایت های نبوی و عترت نجات دهنده انسان‌هاست.

صفایی بوشهری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه عمل به قرآن، اضافه کرد: بوشهر از دیر باز یک استان قرآنی بوده است که به صورت تخصصی در آن فعالیت‌های مرتبط صورت می گیرد.

وی ادامه داد: سواد قرآنی از ویژگی‌های بارز این استان است و فعالان این عرصه توانسته‌اند جایگاه خوبی را در عرصه ملی و بین‌المللی به خود اختصاص دهند.

صفایی بوشهری گفت: بوشهر در زمینه حفظ قرآن از استان‌های پیشتاز در کشور است که با تصمیم گرفته شده به نوجوانان مستعد قرآنی به صورت ماهیانه از دفتر نماینده ولی فقیه حقوق ماهیانه پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: به‌زودی براساس برنامه ریزی و سند چشم انداز، مجتمع بزرگ قرآنی جنوب کشور در استان بوشهر آغاز به کار خواهد کرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: در این مجتمع انواع فعالیتهای مرتبط با قرآن مانند کتابخانه‌های حقیقی، مجازی، کلاس‌های مختلف امور قرآنی، خوشنویسی، فیلم سازی، انیمیشن، نقاشی، تئاتر، سرود، تواشیح انجام می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوشهر در زمینه حفظ قرآن از استان های پیشتاز در کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..