تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشرافی گری خطری برای جامعه است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت، عدالت و معیشت مسائلی است که حکام باید برای مردم فراهم کنند اظهار داشت: معیشت دغدغه جدی مردم است، گرانی بیداد می‌کند و بیش از یک طبقه مرفه در جامعه،  عمده مردم از گرانی رنج می‌برند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: عده‌ای با اشرافی‌گری و با این خوی خود برای مردم خدمتی انجام نمی‌دهند در رفاه به سر می‌برند درحالی‌که این نظام را فقرا و مردم عادی به پیروزی رساندند این طبقه اگر در مضیقه باشند مصیبتی برای جامعه است.


وی بابیان اینکه تفاوت سطح طبقاتی سبب شده که مردم با حقوق 1 میلیون تومان نمی‌توانند امور خود را بگذرانند افزود: گرانی مصیبی برای مردم در سطوح متوسط به پایین است. آیت الله نوری همدانی با انتقاد از سختی معیشت عمده افراد جامعه گفت: مسوولان جامعه باید از اشرافی‌گری بپرهیزند و از تفاوت جدی در پرداخت حقوق اقشار جامعه پرهیز شود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشرافی گری خطری برای جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..