تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوگیری از کم وزنی جنین، راه حل

سلامتی مادر در دوران بارداری به سالم بودن وی پیش از حاملگی بستگی دارد. دکتر جلیله اشجعی متخصص زنان و زایمان با تاکید بر این که مراقبت دوران بارداری برای پیشگیری از تولد نوزادان کم وزن از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست، اظهارداشت: به عنوان نمونه یک فرد دیابتیک قبل از حاملگی قند خونش باید به حالت طبیعی برسد یا فردی که اعتیاد به سیگار و الکل دارد قبل از حاملگی باید آنها را ترک کند. وی بهترین زمان آغاز مراقبتهای ویژه دوران بارداری را از زمان حدس حاملگی دانست و ادامه داد: معمولا پس از اولین ویزیت، سلامتی مادر و جنین، سن جنین و مراقبت‌های دوران بارداری معین می‌شود. این متخصص، توصیه‌های مطروحه در نخستین ویزیت را شامل تاریخ تقریبی زایمان، مشخص کردن ریسک از قبیل فشارخون، دیابت، عارضه‌های موجود در حاملگیهای قبلی و بررسی مشکلات اجتماعی ـ روانی فرد باردار دانست. دکتر اشجعی افزود: افرادی که ریسک خطر بیشتری داشته باشند فواصل معاینات پزشکی آنها کمتر و هر دو هفته یکبار طبق نظر پزشک صورت می‌گیرد که در هر ویزیت سلامتی مادر و جنین ارزیابی می‌گردد. این متخصص گفت: افرادی که ریسک خطر کمتری دارند تا هفته 28 حاملگی هر چهار هفته یکبار باید معاینه شده و پس از آن تا هفته 36 هر دو هفته یکبار و از آن به بعد تا پایان حاملگی هفته‌ای یک مرتبه باید معاینه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوگیری از کم وزنی جنین، راه حل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..