تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار هیات نظامی پاکستان با فرمانده نیروی دریایی ارتش برای توسعه روابط دوجانبه

 هیات بلند پایه نظامی از دانشگاه جنگ دریایی ارتش پاکستان صبح امروز - چهارشنبه - با حضور در ستاد نداجا با فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص توسعه روابط دو جانبه دیدار و گفت و گو کردند.

این هیات 18 نفره شامل 13 دانشجو ، 2 استاد و 2 وابسته نظامی مقیم ایران به سرپرستی دریادار معظم الیاس به منظور توسعه روابط فی ما بین با حضور در ستاد نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دریادار حبیب الله سیاری دیدار و گفت و گو کردند. 

بازدید این هیات نظامی دانشگاه جنگ دریایی ارتش پاکستان در راستای انجام تعاملات نظامی با کشورهای دوست و هم پیمان انجام شد.
در این دیدار دریادار حبیب الله سیاری به ایراد سخنرانی با موضوع نیروی دریایی ایران و پاکستان با هم برای صلح پرداخت و موقعیت ژئوپلیتیک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، اهمیت دریا از منظر اقتصادی، اهمیت دریا برای دو کشور از منظر دفاعی را برایهیات نظامی دانشگاه جنگ دریایی ارتش پاکستان تشریح کرد.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه این دیدار به اهمیت دریا برای ایران و پاکستان، وجود مرزهای گسترده دریایی و مجاورت با دریای عمان و اقیانوس هند، جنبه های اقتصادی، سیاسی، دفاعی و امنیتی، خطوط مواصلاتی دریایی گسترش یافته در دریای عمان و اقیانوس هند و مشترکات دریایی دو کشور پرداخت.
دریادار سیاری بازدید متقابل ناوگروها، انجام تمرینات دریایی مشترک، تبادل دانشجو در سطح دافوس و ملاقات های سیاسی دو نیروی دریایی را از تعاملات انجام شده در بین دو نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان عنوان کرد.
وی تداوم بازدید متقابل ناوگروه ها به صورت برنامه ریزی شده، تداوم و گسترش تعاملات علمی و آموزشی، برقراری و توسعه بازدید متقابل هیات های دو نیروی دریایی از توانمندی ها، برقراری و توسعه تعاملات عملیاتی در دریا برای مبارزه با دزدی دریایی، انجام رزمایش های مشترک دریایی، اجرای رزمایش های امداد و نجات دریایی و نظایر آن را از دیگر ظرفیت های همکاری برای توسعه روابط دوجانبه نیروی دریایی ایران و پاکستان ذکر کرد.
 

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار هیات نظامی پاکستان با فرمانده نیروی دریایی ارتش برای توسعه روابط دوجانبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..