تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ من خودم عمو نوروز هستم!

کد خبر: ۴۹۴۲۳۲

۱۹۷  بازدید

در یک هفته اخیر احمدی‌نژاد جوری جامعه را با طوفان اخبار و سورپرایزهای جدید مواجه کرده که سونامی ژاپن جلویش در حد فوت کردن کیک تولد توسط یک پیرمرد 102ساله به نظر می‌رسد.

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

در یک هفته اخیر احمدی‌نژاد جوری جامعه را با طوفان اخبار و سورپرایزهای جدید مواجه کرده که سونامی ژاپن جلویش در حد فوت کردن کیک تولد توسط یک پیرمرد 102ساله به نظر می‌رسد. یعنی دکتر با یک سرعتی حادثه جدید رقم می‌زنند که ما از ایشان خواهش می‌کنیم از این به بعد خبر بدهند تا ما میله‌ای، سنگی چیزی را بگیریم که طوفان نبردمان!

دکتر اول برای گرم کردن با ارائه یک بیانیه ضد حرف‌های دولت شروع کردند و در آن تاکید داشتند که وقتی می‌گوییم دولت قبل خزانه را خالی تحویل داد حرف‌مان خیلی غیرکارشناسانه است، چون حتی اگر 1200 تومان کف خزانه کشور باشد و کف خزانه هم سوراخ باشد و ما هم 2هزار میلیارد تومان بدهکار باشیم، باز هم این خزانه خالی محسوب نمی‌شود و ما نباید سعی کنیم با سیاه‌نمایی وضع آن زمان، وضعیت الان را یک مقدار روشن‌تر نشان بدهیم. بلکه همین‌طوری در واقعیت هم وضع آن موقع به حد کافی سیاه هستش داداش! شما نمی‌خواد سیاه‌ترش کنی.

بعد هم دکتر زحمت کشیدند و به انگلیسی فصیح و زیبا، ورود خودشان به توییتر را اعلام کردند که باعث خالی شدن 15 کرسی ادبیات دانشگاه آکسفورد به علت خودکشی و پریدن پرنده توییتر به سمت کابل برق فشار قوی شد. ایشان در حالی که خیلی خاکی و خودمانی، از داخل خانه ویدیو تهیه می‌کردند، پس از پایان ضبط از پسرشان خواستند کسره و فتحه را یک مقدار درشت‌تر بگذارد تا خوانا باشد. همین اقدام دکتر می‌توانست تا یک ماه دل هر هم‌وطنی را از شادی شکاف بدهد، ولی دکتر آخرین ضربه را محکم‌تر زد و با انتشار ویدیویی سه نفره از خودش، مشایی و بقایی، مرزهای هنر سینما را به اندازه سه چهار کشور جابه‌جا کرد! از بازی زیبا و زیرپوستی دکتر و البته استفاده بجا و دقیق کارگردان از آقای بقایی به عنوان نابازیگر که بگذریم، پلان نهایی فیلم که در آن، آقای مشایی می‌گفت «من خودم درختم» و به شکل باورپذیری ادای درخت را در می‌آورد، تحول عظیمی در صنعت هسته‌ای کشور ایجاد کرد. چرا که 99درصد بینندگان در آن صحنه به شکافت هسته‌ای رسیدند و حتی اتم‌های وجودشان هم از یکدیگر گسست!

اما قضیه به همین‌جا ختم نشد، چون ظاهرا دکتر قصد کرده طرح «هر روز، یک سورپرایز برای ملت عزیز» را اجرا کند و در همین راستا هم دیروز بیانیه دوم خودش را، باز هم در ژانر اقتصادی منتشر کرد. بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم حرکت بعدی دکتر، گذاشتن ویدیوی لایو در اینستاگرم و مهربون کردن چشم‌ها برای هواداران (این شکلی ^_^) باشد که موجب غش و ضعف کردن مردم در خیابان‌ها و معابر و ایجاد ترافیک سنگین خواهد شد. بعد هم ویدیوی مناسبتی و مشترک جدیدی تولید می‌کنند که در آن با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، گروه کُر دولت نهم و دهم «ارباب خودم زنده باد بهار» را اجرا خواهد کرد و در پایان، آقای مشایی دست آقای بقایی را می‌گیرد و جلوی دوربین می‌گوید: «من خودم عمو نوروز هستم، ایشون هم خیلی شجاااااعتتتتت دارن» و تخت سینه بقایی می‌زند.

ما هم ضمن استقبال از طرح‌های زیبای عزیزان برای ویدیوهای آتی، خواهش می‌کنیم بیشتر روی همین پیام عمو نوروز تمرکز کنند و مثل عمو نوروز، «سالی یک روز» باشند، نه بیشتر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ من خودم عمو نوروز هستم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..