تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسهای جدید و متفاوت مارال فرجاد بازیگر زن کشورمان!

تاریخ انتشار : چهار شنبه 08 / 03 / 2017 مشاهده : سایر خبرهای : گزارش تصویری RSS اشتراک گذاری:

مارال فرجاد بازیگر ایرانی و (زادۀ ۲۱آبان ۱۳۶۱، در تهران است. وی دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازیگر ایرانی می باشد.

عکسهای مارال فرجاد

عکسهای مارال فرجاد , مارال فرجاد بازیگر ایرانی و (زادۀ ۲۱آبان ۱۳۶۱، در تهران است. وی دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازیگر ایرانی می باشد.

عکسهای مارال فرجاد

مارال فرجاد و ازژنگ امیرفضلی

مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد.

عکسهای مارال فرجاد

این بازیگر در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸-۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است

عکسهای مارال فرجاد

سینمایی

جاودانگی (۱۳۹۴)
ربوده شده (۱۳۹۴)
دوشیزه باران (۱۳۸۶)
پسران آجری (۱۳۸۵)
شام عروسی (۱۳۸۴)

عکسهای مارال فرجاد

تلویزیونی

تا صبح (مستانه) (۱۳۸۵)
عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)
کت جادویی (۱۳۷۸-۱۳۷۷)
خاتون (۱۳۹۳)
ساعت صفر (۱۳۹۴)

عکسهای مارال فرجاد

گردآوری گروه فرهنگی نیک صالحی

عکسهای جدید و متفاوت مارال فرجاد بازیگر زن کشورمان! اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسهای جدید و متفاوت مارال فرجاد بازیگر زن کشورمان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..